« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد تأکید کرد
جلسه هم اندیشی کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد و جمعیت هلال احمر استان با حضور مدیر کل و مدیران این نهاد و مدیر عامل جمعیت هلال احمر ظهر امروز در سالن اجتماعات برگزار شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد استان در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر با اشاره به مفاد تفاهم نامه گفت: جمعیت هلال احمر خدمات ارزنده ای به مردم ارائه می دهد که با توجه به شباهت محورهای کاری این نهاد با کمیته امداد امیدواریم بتوانیم هر چه بیشتر به جامعه هدف خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از محورهای مهم کمیته امداد پیشگیری با رویکرد بیمه حوادث است، افزود: اکثر خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان  بیمه بوده و در این حوزه اعتبارات خوبی بهکهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شده است.

محبی با تصریح آمادگی این نهاد در بحث آموزش ها و فعالیت های فرهنگی با جمعیت هلال احمر استان، اظهار کرد: هر ساله کمیته امداد در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان برنامه های آموزشی متنوعی اجرا می کند که فرصت مناسبی برای برگزاری آموزشهای امداد و نجات است.

وی از آموزش کارکنان کمیته امداد در دوره های امداد و نجات خبر داد و افزود: آموزش هایی که جمعیت هلال احمر برای کارکنان این نهاد برگزار می کند در تقویم کمیته امداد قرار گرفته وبرای افرادی که دوره های آموزشی را سپری می کنند ازسوی هلال احمر و کمیته امداد بطور جداگانه مدرک صادر می شود.



امان اله جهان بین، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در این نشست با مشترک خواندن اهداف و رویکردهای کمیته امداد و هلال احمر گفت: با توجه به حادثه خیر بودن استان لازم است همه افراد با آموزش های امداد و نجات آشنایی داشته باشند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان  با هدف پیشگیری از سوانح و حوادث دوره های آموزشی متنوعی برگزار کرده است، افزود: آموزش رایگان افراد خانواده در قالب طرح خادم با مراجعه تسهیل گران به درب منازل از جمله برنامه های آموزشی جمعیت هلال احمر استان است.

وی از آموزش ۸  هزار خانواده در قالب طرح خادم در ۱۲ مرحله خبر داد و بیان کرد: برای تشویق خانواده ها برای شرکت در برنامه های آموزشی، به آنهایی که از این دوره ها استقبال می کنند بن کارت داده می شود تا برای شرکت در دوره هایی که رایگان نیست از ۵۰ درصد تخیفیف برخوردار شوند.

جهان بین تأکید کرد: جمعیت هلال احمر استان این آمادگی را دارد که در زمینه های مختلف آموزشی، امداد و نجات، شرکت در مانورها و اردوه های تفریحی و فرهنگی با این نهاد همکاری کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: