« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
بهمئی
خدای متعال را شاکریم که یک سال دیگر به ما توفیق بهره مندی از فیوضات و برکات ماه رمضان را ارزانی داشت و از کوثر این ماه پر فیض و رحمت سیراب کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  ؛ علي كرم صديقي فر بخشدار مركزي بهمئي  در پیامی عید سعید فطر را به مسلمانان و مردم خدا جوی این شهرستان تبریک گفت:

متن کامل این پیام به شرح زیر می باشد :

عيد سعید فطر، عید توفیق بر طاعت و اطاعت، عید توبه و تهذیب نفس، عید ذکر و یاد محرومان و گرسنگان، عيد زيبايي هاي معنوي ، عيد بشارت و سعادت و عيد خداجويي و خداپرستي و خداترسي است. عید بزرگ مؤمنان و روزه داران و تجلي يك ماه سازندگي و وارستگي، پايان باشكوه يك ماه مهماني الهي و عيد قبولي طاعات و عبادات و صيام است وروز اعلام پيروزي برطاغوت نفس و روز شكر به درگاه الهي به خاطر آنچه در ضيافت خويش مارابه آن مهمان نمودو به سوي آن هدايت فرمود.

خدای متعال را شاکریم که یک سال دیگر به ما توفیق بهره مندی از فیوضات و برکات ماه رمضان را ارزانی داشت و از کوثر این ماه پر فیض و رحمت سیراب کرد.

اينجانب، ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات مومنان در ماه پر خير و بركت رمضان، حلول ماه شوال و عيد سعيد فطر را به همه مسلمانان جهان، هم ميهنان عزيز و بويژه مردم شريف و متدين شهرستان بهمئي بويژه بخش مركزي و ممبي ،تبريك و تهنيت عرض نموده و از خداوند سبحان تعجیل در فرج حضرت ولی عصر(عج) ، سلامتی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، عزت اسلام و مسلمین وتوفیقات روز افزون کلیه خدمتگزاران صدیق به مردم ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه دولتمردان تدبیر و امید را مسالت می نمایم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: