« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متهمان دستگیر شده تاکنون به ۲۹ فقره سرقت در استان‌های دیگر و همچنین در کشور‌های عراق و هند اعتراف کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی انصاری در این باره گفت : با توجه به وقوع چند فقره سرقت منزل به شیوه‌های مشابه در مناطقی از شهر یاسوج، ماموران اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی استان تحقیقات ویژه‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی شیوه‌ها و زمان وقوع و استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، به این نتیجه رسیدند که عمده سرقت‌ها با یک شیوه و توسط چند نفر انجام و بلافاصله از استان خارج می‌شدند.

انصاری در ادامه بیان کرد: چند شب قبل با توجه وقوع دو فقره سرقت منزل و اعلام به پلیس، بلافاصله چند تیم از ماموران پلیس آگاهی استان وارد عمل شدند و با اقدامات پلیسی و بررسی نامحسوس، حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارتباطی یاسوج به اصفهان، به یک دستگاه خودروی پژو پارس به رانندگی یک مرد و سرنشینی دو زن و مرد مشکوک شدند و به راننده آن دستور توقف دادند.

این مقام ارشد انتظامی در استان خاطرنشان کرد: همزمان با توقف خودرو یکی از سرنشینان اقدام به پرتاب بسته‌ای مشکوک به بیرون از خودرو کرد که پس از دستگیری هر سه سرنشین و پس از پیدا شدن بسته مشخص شد حاوی مقادیری طلا، جواهرات و پول است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه متهمان در بازجوئی‌های اولیه اظهار داشتند این مقدار طلا را در یکی از پارک‌های شهر یاسوج پیدا کرده‌اند، گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های خود، به 29 فقره سرقت منزل در شهر یاسوج اعتراف کردند.

انصاری خاطرنشان کرد: متهمان همچنین به سرقت‌هایی در شهرکرد، اصفهان، خوزستان و حتی کشورهای هندوستان و عراق اعتراف کردند و در ادامه ماموران، زن همدست این باند را شناسایی و دستگیر و تلاش برای دستگیری دو متهم مرد دیگر این پرونده ادامه دارد.

رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اموال مکشوفه شامل 455 گرم طلا و 425 گرم بدلجات مبلغ 82 میلیون ریال وجه نقد و 392 دلار و370 روپیه هستند، گفت: پس از بازسازی صحنه‌های سرقت و تحویل به مراجع قضائی، متهمان روانه زندان شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: