« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد از آغاز دوره مهارت‌آموزی استخدامی‌های جدید آموزش وپرورش در استان خبرداد.
آوای رودکوف: نوروز هاشمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: دوره مهارت‌آموزی برای 88 نفر از استخدامی‌های جدید آموزش و پرورش استان در رشته‌های آموزش ابتدایی و علوم تربیتی به مدت 45 روز در دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آئین افتتاحیه و جلسه توجیهی این دوره مهارت آموزی با حضور مدیرکل آموزش وپرورش استان در سالن شهید ایزدپناه یاسوج از فردا برگزار می‌شود، گفت: در طول مرحله اول این دوره آموزشی افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی آموزش وپرورش با مهارت‌های حرفه معلمی وفنون تدریس آشنا خواهند شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد آموزش را زیربنای توسعه و ابزار توانمند سازی افراد دانست وگفت: برگزاری این دوره آموزشی فرصتی را فراهم می‌کند تا افراد پذیرفته شده توانایی لازم را برای حضور در حرفه معلمی کسب نمایند.

هاشمی رسالت معلمان را در تربیت دانش آموزانی خلاق وپرسشگر برای آینده جامعه اسلامی مهم خواند و افزود: در دوره‌های آموزشی وتوانمندسازی معلمان با آخرین فناوری‌های روش‌های نوین تربیتی، آموزشی وفنون تدریس برای ارائه آموزش بهتر به دانش‌آموزان آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکهمعلمان نقش مهمی در آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان و آماده‌کردن آنان برای ورود به جامعه دارند، بیان کرد: تقویت مهارت پژوهشگری معلمان بستر‌ساز تربیت نیروی انسانی کارآمد، پژوهشگر و خلاق برای آینده است و باید کاری کنیم که جوانان و نوجوانان از فضاهای مجازی دور شوند و به مطالعه کتاب و پژوهشگری روی آورند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جامعه فرهنگیان جامعه‌ای تولید‌کننده است افزود: پرورش انسان‌های فرهیخته در همه حوزه‌ها از مهم‌ترین خدمات معلمان به توسعه کشور است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: