« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
در هفته بهزیستی
این مراکز به کم توانان ذهنی زیر 14 سال واجدشرایط آموزش و توانبخشی با بهره هوشی تربیت پذیر و آموزش پذیر که امکان استفاده از مدارس کودکان استثنایی را ندارند خدمات ارائه می کنند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ,به مناسبت هفته بهزیستی و با حضور مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد و شورای اداری شهرستان لنده مرکز توان بخشی معلولان زیر 14سال این شهرستان افتتاح شد.




مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان اینکه  سازمان بهزیستی براساس برنامه ششم توسعه ،متولی سلامت اجتماعی شناخته شده شده است تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف بهزیستی شناسایی آسیب های اجتماعی، شناسنامه دار کردن آسیب های اجتماعی و تعیین آنها در جامعه است.

علیرضا موسوی امجدافزود : با توجه به آمار بالای معلولیت در این استان و کشور برای جلوگیری از معلولیت تمام زوج های جوانی که قصد ازدواج دارند به صورت رایگان مشاوره ژنتیکی انجام خواهد شد.



 رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده هم در حاشیه این مراسم به خبرنگار آوای رودکوف گفت:این مرکز به کم توانان ذهنی زیر 14 سال واجدشرایط آموزش و توانبخشی با بهره هوشی تربیت پذیر و آموزش پذیر که امکان استفاده از مدارس کودکان استثنایی را ندارند خدمات ارائه می کند.

نورعلی کاظمی افزود :هدف از افتتاح این مرکز، انجام برنامه های ویژه ای است که می تواند نیازهای آموزشی خاص کودکان معلول از طریق اقداماتی نظیر روانشناسی، کاردرمانی، گفتاردرمانی و آموزشهای پیش دبستانی را برآورده سازد.




کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: