« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹
بهمئی
همزمان با هفته بهزیستی، گلزار مطهر شهدای گمنام در لیکک بهمئی غبارروبی و عطر افشانی شد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ,شرکت کنندگان در این مراسم ضمن نثار شاخه گل ، قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهدا ، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.



در این مراسم نورانی و معنوی ، جمعی از مسئولان شهرستاني ، كاركنان بهزيستي و مردم ،  ضمن حضور در گلزار شهدا و بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و  رهبر معظم انقلاب  و شهدای والای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی ، یاد و خاطره این  عزیزان  را گرامي داشتند  و با عطرافشانی و نثار گل  به مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ، از ایثارگری و رشادتهای این عزیزان تجلیل نمودند.



« ناصر مختاري رئيس اداره بهزيستي شهرستان بهمئي »  به  برنامه های هفته بهزیستی در شهرستان بهمئي اشاره كرد و با اشاره به اينكه ،  در این هفته گوشه اي از توانمندی های جامعه هدف بهزیستی در حوزه هاي مختلف  برپا و از خانواده های مددجویان موفق و دارای چند معلول توسط مسئولان استاني و شهرستاني سرکشی شد گفت : تامین مسکن مددجویان  در يكسال گذشته ، از برنامه های مهم این نهاد  در ارائه خدمات به جامعه هدف بود كه اين خدمت رساني همچنان ادامه دارد.



« ناصر مختاري » افتتاح خانه امن ، برگزاري و اجراي بيش از چندين کارگاه مختلف از جمله  خیاطی ، افتتاح مراکز اقامتی ترک اعتیاد ، برگزاري مسابقه هاي فرهنگي متعدد از جمله نقاشی ، برگزاري همایش پیاده روی ، دیدار با امام جمعه فرماندار و مديركل بهزيستي استان ، نشست پرسش و پاسخ براي رفع مشكلات نيروهاي تحت پوشش  ، ارائه فعاليت هاي بهزيستي شهرستان بهمئي  در خطبه هاي نماز جمعه و غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد و افزود : بهزیستی شهرستان بهمئي  در چهار حوزه توانبخشی ، اجتماعی، پیشگیری و مشارکت های مردمی به جامعه ي هدف خدمات ارائه می کند كه نسبت به سال هاي گذشته از موفقيت چشمگيري در زمينه رضايت مندي مردم و خدمت رساني  برخوردار بوده است.



 « وي » همچنين گفت : با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده ، اميد است كه  برنامه های هفته بهزیستی امسال با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود و خدمات بهتر و مطلوبتري به  شهروندان تحت پوشش ارائه شود.



عکس و گزارش/ مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: