« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
امام جمعه کبگیان:
مسئولان برجام از کره شمالی و روسیه یاد بگیرند که آمریکا را با بمب اتم و اخراج دیپلماتهایش تهدید کردند و نیایند بگویند این ادامه همان تحریم‌های قبلی است زیرا ملت انقلابی انقلابشان را دوست دارند و دشمن شناس بوده و هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی 6 مردادماه 1396 بخش کبگیان در کهگیلویه و بویراحمد با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه فخور عندالخزائر، صبور عندالبلاء، شکور عندالرضاء را از ویژگی‌های بارز انسان مومن دانست و گفت: انسان مومن در ناملایمت‌ها با آرامش در نهایت قدرت با توکل بر خدا بر سختی‌ها فائق می‌آید.

خطیب جمعه کبگیان با تبریک دهه کرامت  ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) گفت: بانو معصومه سلام الله علیها معاون امام در جواب‌دهی به شاگردانش بود و قدرت شیعه در ایران عزیز مدیون ورود امام رضا (ع) است.

امام جمعه کبگیان با تبریک روز کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای گفت: یکی از مهمترین ضرورت‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی تثبیت کارآفرینی با اعطای تسهیلات به جوانان و کارآفرینان است که متاسفانه با افت تخصیص تسهیلات روبرو بوده است و همین باعث شده میزان کار مفید در کشور در مقایسه با کشورهای دیگر خیلی کمتر باشد و آنها را پیشرفته بدانیم.

وحدانی‌فر درباره دیدار فرماندهان سپاه با ریاست جمهوری اسلامی گفت: این دیدار خاری به چشم دشمنان و بدخواهان نظام بود که با درایت بالا صورت گرفت.

این خطیب جمعه گفت: این دیدار لازم بود و مهمترین خروجیش، تحکیم مسئله وحدت در جامعه بود که به ثبات امنیتی جامعه توسط سبزقامتان دلیر سپاه اسلام در تعامل با دولت کمک شایانی خواهد کرد.

حجت الاسلام وحدانی‌فر درباره اوضاع جدید تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت:  تثبیت تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشور عزیزمان دیگر یک مسئله تکراری و عادیست که هر ماه بروز رسانی می‌شود.

وی با انتقاد از اعتماد کنندگان به غرب گفت: آقایان شکم پر؛ آقایان شکم سیر؛ کسانی که دستتان به دهانتان می‌رسد در برابر دشمن ذلیلانه موضع نگیرید.

این خطیب جمعه خطاب به تصویب کنندگان برجام گفت: نمایندگان محترمی که در مجلس 20 دقیقه برجام این قرارداد مهم بین‌المللی را تصویب کردید جوابگوی آن سه نماینده مخالفی باشید که آنان را دلواپس می‌خواندید.

وحدانی‌فر گفت: مسئولان برجام از کره شمالی و روسیه یاد بگیرند که آمریکا را با بمب اتم و اخراج دیپلماتهایش تهدید کردند و نیایند بگویند این ادامه همان تحریم‌های قبلی است زیرا ملت انقلابی انقلابشان را دوست دارند و دشمن شناس بوده و هستند.

این خطیب جمعه با تاسی از تعبیر مقام معظم رهبری گفت: کسانی که با چشم پوشی از نصایح مقام معظم رهبری از روی ندانم کاری و سادگی خود شیفته غرب شدند و با اعتماد به آمریکا فر دو را تعطیل و آب سنکین اراک را باسیمان پر کردند الان در جبهه حمایت و اجرای برجام تنها ماندند و دیدند که دلسوزان نظام و مردم همان‌هایی بودند که دلواپس می‌خواندند و آرامش بعد از طوفان مستلزم معذرت خواهی و اتحاد و همدلی است.

وحدانی‌فر گفت: اتحاد دولت و ملت در سایه حمایت از سپاه و ارتش اسلام امنیت و ثبات کشور را به بار می‌آورد چرا که دشمن همیشه دنبال تخریب ستون نظام بوده است و باید مراقب بود که آدم عاقل دو بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود.

امام جمعه کبگیان با تشکر از شورای اداری بخش در بی‌خیال بودن برگزاری 5 مرداد سال‌روز اولین نماز جمعه در کشور گفت: حتما صلاحدید دوستان در راس مسئولیت برگزار نکردن این برنامه حکمتی داشت ولی ما در این سنگر عبادی سیاسی تا آخرین نفس با متانت و بلاغت خدمتگزار منافع ملت با یکرویی کامل هستیم./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: