« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۸۹۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
عدل هاشمی پور
مهندس عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه ؛بهمئی ؛ چرام و لنده در ادامه ی دیدارهای مردمی خود صبح امروز به دیدار مردم خونگرم بهمئی سردسیر در دیشموک رفت و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،مرحله اول تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی فرصت مغتنمی بود تا مهندس عدل هاشمی پور از نزدیک و چهره به چهره با مردم ملاقات و به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی نماید .



نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای خود به بهمئی سردسیر و از روستاهای درغک تا تنگ چویل رفت تا ضمن سرکشی در جهت توسعه خدمات به مردم خدمتگزاری نماید.

تعدای از مسئولین شهرستانی، بخشی و بخشدار دیشموک با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی٬ نماینده مردم را در این سفر همراهی نمودند.

مبدأ این سفر پر خیر و برکت، پر جمعیت ترین روستای بخش دیشموک ( درغک ) و مقصد سفر روستای سردو که آخرین نقطه و در تنگ چویل٬ مرز خوزستان  بود و تمامی روستاهای درمسیر از قبیل شه ولی، سربیشه٬ اسفندان٬ رود ایک ٬ مازه فرج ٬ سرهنگ٬ سردو (علیا و سفلی)، حیاتی، دلی، سرپر نعمت الهی، شهسواری، بردله٬ و سربیشه علیا و سفلی بودند که آخرین روستا نزدیک های نیمه شب میزبان سردار و همراهان بودند و برخی روستاهای باقیمانده ان شاءالله در سفرهای آتی مورد بازدید قرار خواهند گرفت.



در هر روستا ابتدا مشکلات روستاها توسط اهالی و دهیاران بیان شدند که  تصمیمات ذیل توسط حاج هاشمی با هماهنگی مسئولان گرفته شد.

۱_ تسریع در ادامه کار و اتمام  شبکه داخلی گاز رسانی همه روستاها
۲- تماس تلفنی با مدیر عامل گاز استان جهت  اعزام تیم کارشناسی بمنظور بازدید و رفع عیوب احتمالی و اعزام ماشین آلات لازم (آب پاش و غلطک) جهت پاکسازی معابر و رفع موانع روستاهای کار شده.
۳-اجرای کامل طرح هادی٬ بهسازی و آسفالت معابر روستایی و بین روستایی و تأمین لوله توسط نماینده جهت پل های بین روستایی.
۴-اجرای 3 کیلومتر جاده عشایری به کوه سیاه پس از بازدید مسئولان منابع طبیعی و تعیین تکلیف جاده.
۵- پیگیری جدی پمپاژ آب رود سمه توسط نماینده از طریق ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان جهت آبیاری کشاورزی منطقه، گرچه رایزنی های خوبی انجام گرفته و تأییدیه وزارت نیرو اخذ شده، برآورد اعتبار لازم این پروژه بیش از 20 میلیارد تومان است.
۶- نشست مشترک با نماینده ایذه و باغملک در مجلس بزودی در دیشموک جهت حل مشکلات جاده ای مشترک.
۷- اهداء چمن مصنوعی و احداث سالن ورزشی (خیرساز) به روستاهای مستعد  با شناسایی و اعلام از سوی بخشداری به دفتر نماینده.
۸- پیگیری ادامه لوله کشی آب شرب روستایی
۹- پیگیری واگذاری 3/5 کیلومتر ادامه جاده دلی احمد (در حال کار) تا دم رود ایک به پیمانکار که در حال اجرای جاده است.
۱۰- کلنگ زنی مسجدی در روستای اسفندان و کمک 17/5 میلیون تومانی حاج هاشمی و تعدای از همراهان
۱۱- با هماهنگی سردار هاشمی با یک خیر و اختصاص 150 میلیون تومان برای احداث منزل مسکونی برای پدر و مادر یک شهید، مسجدی در روستای مازه فرج و تعمیر دیوار مدرسه، اختصاص یافت.
۱۲- پیگیری و جلسه با مدیر کل مخابرات استان در خصوص حل مشکل آنتن دهی و اینترنت منطقه.

لازم به ذکر است ضمن تشکر سردار هاشمی پور از همراهی و همیاری مسئولان، آقای امیریان بخشدار دیشموک از حسن توجه نماینده مردم به بخش دیشموک قدردانی کرد و گفت: مهندس عدل هاشمی پور رکورد دار حضور نمایندگان در منطقه است و علیرغم همه حاشیه سازی ها٬ کهگیلویه مسیر چشم انداز  آینده را انتخاب کرده و نگاه عمرانی نماینده و کارآمدی وی قابل تقدیر است.

امیریان افزود: دیشموک در هدف راهبردی توسعه قرار دارد و از بابت خدمات ارائه شده و پیگیری های سردار هاشمی پور تقدیر و تشکر می نمایم.

 از نکات مهم و برجسته این سفر استقبال باشکوه، صمیمی و مشتاقانه مردم خونگرم ایل بهمئی از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی بود.

در پایان این دیدار ،دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم از استقبال بسیار نیکو و در خور شأن  مردم منطقه از مهندس هاشمی پور و ابراز احساسات صادقانه آنان صمیمانه تشکر و سپاسگزاری نموده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۸
0
0
تشکر از حضور نماینده محترم مجلس، خواهش می کنم مشکلات درغک به سرعت وجدی پیگیری وحل شود،،،،
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: