« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
یاداشت/احمدعلی کریمی زاده
خبرنگاران انسانهای شجاع دلی هستند که در جنگی فراخوانده می شوند که هردو جناح ارتش خودی است
پایگاه خبری آوای رودکوف-احمدعلی کریمی زاده: خبرنگاران کسانی هستند که نوشته هایشان طلوع حقیقت و تریبون فریاد دردها و مشکلات مردمی است که فریادشان را باسکوت سر می دهند و جرات بیان سخن در برابر مدیر و مسئولین را همچنین قدرت مطالبگری ندارند.

17مرداد روز خبرنگارانی است که برای بالندگی و تکامل و آگاهی جوامع بشری از هیچ کوششی فروگذار نبوده و هرآنچه داشتند را درطبق اخلاص گذاشته و به شغلشان افتخار می کنند با تمام ناملایمتی ها و مرارتها و سختی هایش.

خبرنگاران انسانهای شجاع دلی هستند که در جنگی فراخوانده می شوند که هردو جناح ارتش خودی است .هر دو جناح از خبرنگار استمداد یاری و مخابره و گزارش دارند ولی هربار یکی مورد شماتت قرار گیرد ترور شخصیت خبرنگار شروع می شود و کوهتاهترین دیوار برای آماج حملاتشان است .اما خبرنگار با زرنگی و تکنیک کاری باید برای هر حمله و حربه ای  مصمم تر از قبل قلم به دست بگیرد و دوربین و رکوردرش را همراه ببرد و مصمم تر از قبل در راه هدف متعالی اش تلاشی مضاعف را از سر گیرد.

آری خبرنگاران امپراطوران هر جامعه ای هستند که مردم چون به بیداری آنان ایمان دارند می خوابند و می دانند علم و دانش و تخصص اینان و گزارش دهی هایشان اجازه سوء استفاده از اموال عمومی و حقوق اجتماعی مردم را نمی دهند گرچه همین مردم هم قدرشناس تلاشهایشان نیستند و منزلتشان را آنگونه که شایسته است ارج نمی گذازند.

یاد و خاطره شهدای خبرنگار که با نثار خون خود به بهترین شکل انجام وظیفه کردند و با خون خود مشق عشق نوشتند را گرامی می داریم .

خبرنگار عزیز روزت مبارک .خداقوت .      کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: