« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس درباره مهاجمان این فصل پرسپولیس و به خصوص گادوین منشا گفت:« من فصل قبل چند بازی از منشا را دیدم و به نظرم او فیزیک، قدرت بدنی، سرعت و قدرت سرزنی و گلزنی بالایی دارد و می تواند با طارمی یک مکمل بسیار خوب باشد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از افکارنیوز، پرسپولیس در هفته چهارم و قبل از بازی حساس مقابل الاهلی عربستان در تهران میزبان سیاه جامگان است.

ناصر محمدخانی ستاره خط حمله پرسپولیس و فوتبال ایران در دهه شصت که از پیروزهای تیم محبوبش خوشحال به نظر می رسد در رابطه با لیگ برتر امسال گفت:« بازیهای تیممان (پرسپولیس) را امسال می بینم. پرسپولیس فصل را خیلی با قدرت شروع کرده و با سه برد پیاپی بهترین نتایج را گرفته است و با برد مقابل سیاه جامگان می تواند با روحیه و اعتماد به نفس بالا به مصاف الاهلی برود.»

او درباره کیفیت پرسپولیس در دوسال اخیر افزود:« تیمهای بزرگ هرچند سال یک تیم رویایی دارند که همه از آن یاد می کنند. مثل پرسپولیس دهه شصت که هنوز هم خیلی ها به عنوان یک تیم رویایی از آن صحبت می کنند. به نظرم این پرسپولیس (مدل 96) هم یکی از همان تیم ها است. تیمی که دوسال  از رده های پایین جدول خودش را بالا کشید و سال گذشته قهرمان شد و این فصل را هم با سه برد توفانی شروع کرده است.»

ستاره خط حمله پرسپولیس در دهه شصت همچنین گفت:« امیدوارم پرسپولیس بازی با سیاه جامگان را ببرد تا با اعتماد به نفس و روحیه بالا به مصاف الاهلی برود.»

محمدخانی که سابقه بازی های زیادی را دربرابر باشگاه های عربی دارد درباره الاهلی عربستان گفت:« تیم های عربی تیم های ثروتمندی هستند که خیلی خوب هم حمایت می شوند. آنها همیشه بهترین مربیان و بهترین بازیکنان را جذب می کنند ولی هیچوقت مثل ما ایرانی ها خلاق نبوده اند. ایرانی ها می توانند در لحظات بحرانی کارهای خاصی انجام بدهند.»

او دراین باره که آیا پرسپولیس می تواند از پس الاهلی بربیاید هم گفت:« من فکر می کنم ما توانایی این را داریم که از الاهلی و دیگر تیم های غرب آسیا عبور کنیم. اما شرق آسیا کمی داستانش فرق دارد، تیم های کره ای و ژاپنی خیلی حرفه ای هستند و از نظر فنی سطح بالایی دارند. هرچند با تیمی که امسال داریم به شخصه خیلی امیدوارم که از پس آنها هم برآییم. به نظرم این تیم شایستگی رسیدن به فینال را هم دارد.»

یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس همچنین درباره مهاجمان این فصل پرسپولیس و به خصوص گادوین منشا گفت:« من فصل قبل چند بازی از منشا را دیدم و به نظرم او فیزیک، قدرت بدنی، سرعت و قدرت سرزنی و گلزنی بالایی دارد و می تواند با طارمی یک مکمل بسیار خوب باشد. البته او نیاز به زمان دارد تا با تیم هماهنگ شود اما با اینحال معتقدم منشا یک مهاجم خوب است که به کار پرسپولیس می آید.»

محمدخانی درباره طارمی هم گفت:« مهدی (طارمی) بازیکن بسیار خوبی است هرچند جوان است و می تواند از این هم بهتر شود. او یک مهاجم فعال است که با توجه به فیزیکش سرعت خیلی خوبی هم دارد. خیلی از وقت ها دیده ایم که او توپ را از دفاع می گیرد و می برد و گل می زند یا پاس گل می دهد. او به خوبی مقابل اکثر دفاع ها برای خودش موقعیت سازی می کند و شاید به خاطر خستگی یا عدم دقت گاهی موقعیت هایش را هدر می دهد. به نظرم اگر او تمرکز داشته باشد گل های خیلی بیشتری به ثمر خواهد رساند.»

شماره هشت ارزشمند پرسپولیس در دهه های قبل در رابطه با روزهایی که خودش بازی می کرد هم گفت:« در آن زمان اگر موقعیتی را خراب می کردند واقعا همه تعجب می کردند. شاید دلیلش این باشد که در آن زمان چه در بانک ملی و چه پرسپولیس من اختصاصی تمرین می کردم. معمولا بعد از تمرینات من تمرین گلزنی و ضربات ایستگاهی را انجام می دادم و واقعا روی فوتبالم تاثیرمثبتی داشت.»

ناصر محمدخانی درباره حرف های محسن عاشوری که گفته بود در بازی دوستانه پرسپولیس برابر المپیک شوروی پاس گلش به محمدخانی موجب دلخوری فرشاد پیوس شده است گفت:«بله آن بازی را یادم هست. من تازه از قطر آمده بودم. اما واقعا این مسایل بین ما نبود. من با فرشاد(پیوس) و محسن(عاشوری) و خیلی از بچه ها بیست سال زندگی کرده ایم، در پرسپولیس باهم بودیم و در تمام سفرهای تیم ملی یا هم اتاق بودیم یا اینکه من همیشه به اتاق آنها می رفتم. روابط دوستانه ما خیلی صمیمی و قوی بود.»

محمدخانی که زمانی با عبدالعلی چنگیز مهاجم تیم ملی و استقلال به عنوان دوقلوهای فوتبال معروف بودند درباره چنگیز گفت:« من و چنگیز خیلی با هم صمیمی بودیم، باهم در قطر بودیم اما مدتی است که از او خبرندارم و نمی دانم ایران است یا امارات...»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: