« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
عدل هاشمی پور
نماینده کهگیلویه ؛بهمئی ؛چرام و لنده در پیامی خطاب به رئیس جمهور از انتصاب سید ضیاء هاشمی بعنوان سرپرست وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف، نماینده کهگیلویه ؛بهمئی ؛چرام و لنده در پیامی خطاب به رئیس جمهور از انتصاب سید ضیاء هاشمی بعنوان سرپرست وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم ریاست جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر حسن روحانی

با سلام و تحیّات فراوان و آرزوی توفیق بیش از پیش برای حضرتعالی و هیأت محترم وزیران که خوشبختانه با رأی بالایی  اعتماد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را اخذ کردند. این مهم را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

امیدواریم و تلاش می کنیم  برنامه های ارائه شده با جدیت و تمام توان و تلاش، اجرایی و عملیاتی شوند تا رضایت مردم، مقام معظم رهبری و خدای بزرگ حاصل آید.

لازم میدانم از حسن انتخاب حضرتعالی در معرفی سید ضیاء هاشمی که از نخبگان و فرزندان شایسته زاگرس نشین و خطه جنوب می باشد تقدیر و سپاسگزاری نمایم.

بی شک این انتصاب نشانه درایت و حساسیت حضرتعالی است.

نظر به تعهد٬ سوابق و تجربیات ارزشمند علمی، پژوهشی و مدیریتی دکتر سید ضیاء هاشمی٬ توفیق در سمت سرپرستی و ادامه کار رسمی نامبرده در وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری به فضل پروردگار و همت رئیس جمهور محترم مورد انتظار و مایه خشنودی و امتنان این خطه شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی است، که امیدوارم انجام شود.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

         
 عدل هاشمی پور / خادم مردم در خانه ملت
96/5/29

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: