« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد
فرید محبی گفت: بالغ بر 380 میلیون ریال در بخش اسکان دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است و تعداد 343 دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در سال تحصیلی 95-96 در واحدهای خابگاهی اسکان داده شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بالغ بر 380 میلیون ریال در بخش اسکان دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است، گفت: تعداد 343 دانش آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان در سال تحصیلی 95-96 در واحدهای خوابگاهی اسکان داده شدند.

وی افزود: با هدف ارتقاء سطح بینش و آگاهی افراد اسکان داده شده در این خابگاه ها برنامه های فرهنگی و تربیتی متنوعی اجرا می شود که برگزاری کلاس های آموزشی، کمک درسی و برگزاری کلاس های قرآنی و زیارت عاشورا از آن جمله است.



محبی برگزاری کانونها موقت تابستانه با اتعقاد قرارداد همکاری با موسسات فرهنگی، ایجاد کانون های پیروان ولایت، فعالیت آموزشی و ترویجی قرآن در خانواده ها را از دیگر برنامه های اجرا شده در این حوزه نام برد.

وی بیان کرد: تعمیق یاورهای دینی خانواده های مددجو، دلبستگی این خانواده ها به ارزش های اسلامی به عنوان رسالت اصلی برنامه های کمیته امداد در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه فرهنگی است.

محبی ادامه داد: اجرای برنامه های مذهبی و دینی در قالب دعوت از علماء و اساتید دانشگاهی استان با بیان موضوعات مختلفی از جمله بصیرت افزایی دینی، اجتماعی و سیاسی، برگزاری زیارت عاشورا، غبارروبی گلزار شهداء و اجرای طرح ترنم نور از دیگر اقداماتی است که در حوزه فرهنگی کمیته امداد استان انجام شده است.

انتهای پیام/ آرامه.و
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین