« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۸۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
فرماندار لنده طی پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، دارا کریمی نژاد فرماندار لنده طی پیامی، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به دست اندرکاران برقراری نظم و امنیت کشور بالاخص فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان لنده تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از دیرباز هرج و مرج ، هنجار شکنی و قانون گریزی یکی از آفات جدی شکل گیری جامعه مدنی بوده و هست . مبارزه با این مانع جدی ، بخش عمده ای از توان حکومتها و دولت بعنوان شکل جدیدی از جوامع امروزی را به خود اختصاص داده است .

با نگاهی به شش مولفه ساختار نیروی انتظامی جمهوری اسلامی یعنی اقتدار ، عزت ، احساس مهربانی و خدمت به مردم ، دقت و مراقبت از انجام وظیفه قانونی ، درستکاری و امانتداری و دفاع از ارزشهای اسلامی میتوان مدعی شد یکی از مهمترین قوای قهریه اما در عین حال برگرفته از کرامت انسانی در ایران اسلامی به نام نیروی انتظامی و برای ساری و جاری ساختن قانون در کالبد جامعه با بهره گیری از تعالیم انسان ساز اسلام شکل گرفته است . اقتدار داخلی امروز، مدیون و مرهون سبزپوشانی است که از دورترین پاسگاههای مرزی تا محلات مرکزی ایران اسلامی ، مشق عشق خود را در مقابله با هنجارشکنانی همچون سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم عمومی معنا کرده اند تا خواب خوشی را برای هموطنان رقم زنند .

چهاردهم تا بیستم مهرماه هر سال بهانه ای است تا یادی کنیم از پاسبانان نظم و امنیت. 

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به نیابت از مردم شریف شهرستان لنده ، به روان پاک شهدای حریم نظم و امنیت درود می فرستیم و بر دستان پرتلاش و مقتدر حافظان اقتدار و قانونمندی بوسه میزنیم و سعادت و سربلندی این عزیزان را از خداوند مسالت می نماییم .

کریمی نژاد
فرماندار لنده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
۰۰۰
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
0
0
با تشکر از جناب فرماندار.پرسنل ناجا در لنده خدمت به مردم مومن و ولایت مدارشهرستان (در قالب برقراری نظم وامنیت تا رضایت خاطر عمومی) را وظیفه ذاتی خود میدانند.به امیداینکه در پیشگاه حق تعالی مورد قبول واقع شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: