« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
در خطبه های نماز جمعه عنوان شد
« امام جمعه شهر ليكك » در تذكري به مسئولان برق شهرستان بهمئی گفت: در قبض هاي نجومي برق به مردم شهرستان بهمئي ظلم مي شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، « امام جمعه شهر ليكك »  در آيين عبادي سياسي اين هفته اين شهر ، در تذكري به مسئولان برق شهرستان ، با اشاره به اينكه ،  در قبض هاي نجومي برق به مردم بهمئي ظلم مي شود ، گفت : مسئولان نبايد بگذارند كار به جاي برسد كه مردم دسته جمعه قبض هاي برق را پرداخت نكنند و مسئله امنيتي شود.

« حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد يوسف افروغي » با انتقاد از رقم بالای قبض های برق شهرستان بهمئی و نجومی خواندن آنها ، این هزینه ها را ناعادلانه خواند و با انتقاد از رقم بالای قبض های برق شهرستان بهمئی و نجومی خواندن آنها گفت:این هزینه ناعادلانه هستند و به مردم ظلم می شود.

« امام جمعه شهر ليكك »  با اشاره به اينكه ، نکند کار به جایی برسد که مسئله امنیتی شود و مردم به صورت دسته جمعی تصمیم بگیرند که قبض پرداخت نکنند افزود : هیچکدام از استدلال های کارشناسان برق، نجومی بودن قبض های مردم را توجیه نمی کند، و  این وضعیت زیبنده نظام نیست.

« حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد يوسف افروغي ، امام جمعه شهر ليكك »  با بيان اينكه ، بعید است که این همه پول قبض برق که از مردم می گیرند صرف تاسیسات برق شود  ؛ مسئولان بايد آگاه باشند كه  دارد به مردم ظلم می شود.

« وي » همچنين گفت :مردم سلامتی خو د، زن و فرزندشان را رها می کنند تا قبض برق پرداخت کنند ؛نکند کار به جایی برسد که هیچ کس پول پرداخت نکند و مسئله امنیتی شود.

خبر/مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: