« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۹۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمدگفت:شهرداران شهرهای قلعه رئیسی، دیشموک و لنده هنوز انتخاب نشده و با سرپرستی اداره می‌شوند که طبق قانون باید بزودی وضعیت این شهرداری‌ها نیز مشخص شود.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سید عبدالکریم عزیزی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: شهرداران شهرهای چیتاب، مارگون، پاتاوه، سرفاریاب، سی‌سخت و لیکک در مرحله پاسخ به استعلام هستند.

وی عنوان کرد: شهرداران شهرهای قلعه رئیسی، دیشموک و لنده هنوز انتخاب نشده و با سرپرستی اداره می‌شوند که طبق قانون باید بزودی وضعیت این شهرداری‌ها نیز مشخص شود.

عزیزی با بیان اینکه شورای شهر گراب لوداب بعد از کش و قوس‌ها فراوان الیاسی شهرداری فعلی را نیز به عنوان شهردار دور پنجم انتخاب کردند، ابراز کرد: بعد از معرفی شهردار توسط شورا و انجام بروکراسی اداری حکم شهردار با امضا استاندار ابلاغ می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهردار جدید شهر باشت نیز توسط شورای شهر انتخاب و هم اکنون در مرحله انجام مصاحبه است.

عزیزی بیان کرد: تاکنون از شهرداری‌های 17 گانه این استان، شهرداران شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت، چرام و مادوان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شده‌اند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۲
0
0
درودبرشورای شهرلنده که خیلی خوب مردم لنده وتعدای ازافرادراتحت عنوان کاندید شهرداری سذکارگذاشتند حق مردم ماهمین هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین