« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
بهمئی
حمایت مادی و معنوی حوزه آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از دانش آموزان خوابگاههای شبانه روزی متوسطه اول و دوم در شهرستان بهمئي
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛اين مراسم با حضور جريده رئيس اداره آموزش و پرورش ،معاونان کارشناسان و خبرنگار صداوسيما به همراه عوامل مدرسه و دانش آموزان  در  شهر ليكك و روستاهاي سيد صفي وسرلیکک برگزار شد.


« صادق جريده رئيس اداره آموزش و پرورش بهمئي » با اشاره به اينكه ، در قالب طرح دست های مهربانی و و به منظور حمايت از دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم ، براي تقويت روحيه خودباوري و رفع دغدغه هاي جانبي دانش آموزان و جهت دهي به آموزش و پيشرفت علمي اين دانش آموزان ، كمك هاي خوبي صورت گرفته است و گفت : این هدایا که شامل كيف با لوازم كامل ، وسايل بهداشتي و آموزشي به دانش آموزان خوابگاههای خوابگاه شبانه روزي عفاف وشهیدستمی و دانش آموزان مقطع متوسطه اول خوابگاه شبانه روزي اثني عشري وبنت الهدی در نظر گرفته و توزیع شد.


« مويدي معاونت پشتيباني و مالي  اداره آموزش و پرورش » هم در اين مراسم ، از حمايت هاي مادي و معنوي اين اداره از خوابگاه هاي شبانه روزي در اين شهرستان خبر داد و با بيان اينكه ، نسبت به گذشته به منظور رفع مشكلات خوابگاه ها اقدامات مطلوب و مفيدي صورت گرفته است گفت : با تدابير انديشيده شده ، از امروز  توجه بيشتري به مراكز شبانه روزي در شهرستان بهمئي خواهد شد.


« حبيبي اصل  کارشناس آموزش متوسطه  شهرستان بهمئي»  هم از ارتقاء سطح علمي دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم نسبت به گذشته خبر داد و با اشاره به اينكه ، سطح آموزشي و تدريس دبيران مقاطع متوسطه در شهرستان بهمئي  به روز  است  گفت : خوشبختانه با اجراي برنامه هاي مختلف آموزشي و استقبال دبيران مقطع متوسطه اول و دوم ، زمينه پيشرفت علمي و انجام كارهاي عملي به صورت چشمگيري در  شهرستان بهمئي به چشم مي خورد.

در اين مراسم كه در جمع دانش آموزان مدارس شبانه روزی برگزارشددانش آموزان به بيان ديدگاها و خواسته هاي خود پرداختند.

در پايان اين مراسم هدايا بين كليه دانش آموزان   خوابگاه های شبانه روزي توزيع شد و دانش آموزان و مسئولان  خوابگاههاي شبانه روزي از تلاشهاي مديريت آموزش و پرورش ، معاونت پشتيباني و مالي و حوزه آموزش متوسطه تقدير و تشكر كردند.

عکس و گزارش/ مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: