« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۹
یاسوج
26هزار صندوق‌ صدقه در استان کهگیلویه وبویراحمددر بین مردم توزیع‌شده‌است که از این تعداد 14 هزار صندوق فعال‌هستند.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد با تأکید بر لزوم ساماندهی صندوق‌های صدقه در این استان گفت: هم اکنون 14 هزار صندوق صدقه در استان  کهگیلویه و بویر احمد  فعال‌ است.

وی افزود: 200  صندوق صدقه بزرگ در شهرستان های بویراحمد،دنا، کهگیلویه، گچساران، بهمئی، لنده،باشت و چرام وجودداردکه با جانمایی مجدد، رنگ‌آمیزی و نصب برچسب ساماندهی می‌شوند.

 مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد به بیان اینکه اجرای طرح ساماندهی صندوق های صدقه از سال گذشته آغاز شده است تاکید کرد: این برنامه در سال جاری با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویر احمد در مناسبت‌هایی مانند جشن عاطفه‌ها، جشن رمضان و طرح احسان حسینی خوب درخشید، بر لزوم ارتقا جایگاه کمیته امداد این استان در جذب مشارکت‌های مردمی تأکیدکرد.

محبی با یاآوری اینکه 78درصد منابع کمیته امداد استان  کهگیلویه و بویر احمد دولتی است گفت: سهم مشارکت‌های مردمی در تأمین منابع این نهاد 20 درصد است که از منابع مختلفی از جمله پرداخت زکات و کمک خیران تامین می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: