« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۱۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
مشکلات مردم و پیگیری ما
در پی درج گزارشی با عنوان «روستا نشینان نیازمند توجه بیشتر اند لطفا جاده روستای شهید احمدی کتج را آسفالت کنید» در پایگاه خبری آوای رودکوف بخشدار مرکزی لنده پاسخ لازم را ارائه نمودند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:در پی درج گزارشی با عنوان «روستا نشینان نیازمند توجه بیشتر اند لطفا جاده روستای شهید احمدی کتج را آسفالت کنید» در پایگاه خبری آوای رودکوف بخشدار مرکزی لنده در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امسال با تخصیص اعتبارات لازم، راه‌های تعدادی از روستاهای شهرستان آسفالت خواهد شد.

عادل مرادی اظهار داشت:خوشبختانه در کمیته برنامه ریزی اعتبارات لازم جهت آسفالت راههای روستایی از قبیل روستاهای کتج ،دو،آتشگاه و بنه علیاری پیش بینی گردیده و پیمانکار نیز مشخص و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بخشدار مرکزی لنده در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص احداث جاده روستای چلی نیز گفت امیدوارم اداره راه شهرستان لنده احداث جاده ی این روستا را در دستور کار خود قرار داده و اعلام امادگی نموده تا در این زمینه همکاری لازم را با اداره راه بعمل اورند.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پایگاه خبری آوای رودکوف:"پاسخگو بودن مسئولان" از حقوق مسلم شهروندان است. دست اندرکاران اجرایی، قضایی و تقنینی در هر رده ای علاوه بر انجام وظایف شان، مکلفند پاسخگوی مردم باشند.

به همین منظور و برای تحقق این امر مهم،"پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir" در نظر دارد تا  مشکلاتی را که در جامعه وجود دارد در قسمت خبری «مشکلات مردم» (طراحی شده در صفحه اول سایت)منعکس نموده و جواب مسئولان را خواستار و در قسمت خبری «پیگیری ما» (طراحی شده در صفحه اول سایت) منعکس  نماید.

لطفا مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز جهت انعکاس  بیان نمایید.

برای ارسال پیام خود روی آدرس زیر کلیک کنید.
http://avayerodkof.ir/fa/contacts

ضمنا یاداشتها و کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
1
0
یه داستان آموزنده وقدیمی:یه نفری یه چیزی از یه کسی خواست،طرف در جوابش گفت:نیدمت،منتم هم بکش!!گفت:سیچه منتت بکشم؟گفت:چون معطلت نیکنم!!حالا مسعولان خواهشا وعده ی بدون پشتوانه وغیر عملی ندن.که گوشمون از این حرفا پر پره
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
0
1
با سلام : تشکر از پایگاه خبری آوای رود کوف ما هم منتظر هستیم ببینیم این وعده ها کی به نتیجه می رسند . اکر قرار است آسفالت روستاها انجام شود هر چه زودتر پیگیری کنید تا زمستان چیزی باقی نمانده است .خداوند به مسولین خدوم توفیق عنایت فرماید .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: