« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
بهمئی
راهپیمایی یوم الله 13 آبان "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" صبح امروز در شهر ليكك مركز شهرستان بهمئي برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این راهپیمایی دانش آموزان و دانشجویان با در دست داشتن پرچم سه رنگ و سربندهایی که نشانه ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار است و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر استکبار و مرگ بر اسرائیل، بار دیگر اعلام کردند که در مقابل هر ظلمی ایستاده اند و سر تسلیم فرود نخواهند آورد.

دانشجویان ، دانش اموزان به همراه گروههای مختلف مردم امروز آمدند تا برگ زرین دیگری در تاریخ مبارزه با استکبار جهانی را به ثبت برسانند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی باسر دادن شعارهای استکبار ستیزی بار دیگر صلابت وایستادگی خود را در مقابل توطئه های مستکبرانه ابرقدرت های جهانی به نمایش گذاشتند.

حضور دانش آموزان و دانشجویان در صفوف این راهپیمایی نشانگرتعهد این قشر آگاه برای تحقق اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی است و فریادهای استکبار ستیزانه گروههای مختلف مردم در این راهپیمایی جلوه ای از وحدت مردم در مبارزه با استکبار رابه نمایش گذاشته است .

« آقاي جريده  رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئي » هم در این مراسم بر اقتدار جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت : که استکبار ستیزی امروز جز ضروریات و الزامات کشور است.
« رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئي » با بيان اينكه ، اقتدار جمهوری اسلامی ایران امروز به حدی رسيده  است که به رغم توطئه های استکبار جهانی ، کشور در حال توسعه و پيشرفت است ، گفت :جمهوری اسلامی ایران یک مدل رفتاری و الگو برای کشورهای دیگر است و حرفهای رئیس جمهور آمریکا نشان می دهد که اقتدار کشور به حدی است که آمریکا احساس خطر می کند.

در حاشیه این راهپیمایی ویژه برنامه هایی مختلفی هم ، از جمله سرود دانش آموزان مدرسه دخترانه سميه ، و برنامه ي "پاسخ من به ترامپ" برگزار شد.


عکس و گزارش/مسلم مختاري
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین