« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
بهبهان
با استناد به ضوابط، مقررات تأسیس مراکز، موسسات، کانون ها و انجمن های فرهنگی و نظارت برآن ها مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و آیین نامه اجرایی صدور پروانه نشر با انتشار کتاب با نام انتشارات دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان موافقت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ دکتر محمد فرجی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه همزمان با آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی  از اخذ مجوز انتشارات دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه نشر کتاب و مجلات علمی به عنوان یکی از رسالت های  دانشگاه محسوب می شود لذا برای تسهیل فرآیند چاپ و نشر کتب با پیگیری های انجام گرفته، مجوز انتشارات دانشگاه به مدیر مسئولی آقای مهندس صمصام ایزد پناه  از طرف وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی صادر گردید.

وی افزود: با اخذ مجوز انتشارات دانشگاه از این پس کلیه مراحل چاپ کتب تألیفی و ترجمه ای توسط اساتید و کارکنان دانشگاه و سایر محققین و پژوهشگران که فرایند اداری آنها از مسیر شورای آموزشی پژوهشی و فناوری طی شده باشد از طریق انتشارات دانشگاه صورت خواهد گرفت که برای این منظور آئین نامه نشر کتاب دانشگاه نیز درحال تدوین می باشدو همکاران مطابق آئین نامه می توانند برای چاپ و نشر کتب خود اقدام نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: