« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
بهبهان
رییس دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان از برگزاری نخستین رویداد جامع کارآفرینی و استارتاپ ویکند بهبهان از ۱۱ آذرماه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به همت کارگروه دانشگاههای شهرستان و دستگاههای دولتی و غیر دولتی شهرستان و با محوریت پردیس پارک علم و فناوری بهبهان از تاریخ 11 تا 17 آذرماه به مدت یک هفته نخستین رویداد جامع کارآفرینی و استارت آپ ویکند در شهرستان بهبهان برگزار می‌گردد.

در این رویداد بزرگ که با هدف  بستر سازی آغاز فرآیند کارآفرینی دانش بنیان در شهرستان و با حضور اساتید برجسته ملی از پارک پردیس علم و فناوری تهران و گروه‌های کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف و پارک علم و فناوری پردیس معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌گردد، آموزش و بسترسازی لازم برای حضور افراد و ایجاد کسب و کارهای نو طراحی و برنامه‌ریزی می شود.

دکتر سیدنژاد رئیس دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان این برنامه را بخشی از برنامه جامع کارآفرینی نوین برای تبدیل این دانشگاه و دیگردانشگاه های شهرستان به دانشگاه نسل سوم و کارآفرین معرفی کرد.

خانم توران دستیار دبیر اجرایی این رویداد نیز ضمن ارائه برنامه‌های  این هفته، از برنامه‌ریزی و مشارکت فعال تمامی دستگاه‌ها به ویژه کارگروه اشتغال شهرستان، دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان، آموزش و پرورش شهرستان و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد که افراد صاحب ایده جهت ثبت ایده‌های خود و شرکت در این رویداد به آدرس www.itapf.ir مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام نمایند.

وی اعلام کرد کلیه دانشجویان دانشگاه ها ومراکز آموزش عالی شهرستان، کارجویان ثبت نام شده در اداره کار و کاریابی ها، فارغ التحصیلان دانشگاهی شهرستان، شرکت های مستقر در شهرک های صنعتی، شرکت ها و واحد های فناور مستقر در پردیس پارک علم و فناوری بهبهان و واحد های فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان ، علاقه مندان به راه اندازی کسب و کار دانش بنیان و همه سرمایه گذاران می توانند در این رویداد بزرگ شرکت نمایند.

لازم به ذکر است که در این رویداد یکی از بزرگترین شتاب‌دهنده‌های کشور که در زمینه کسب و کارهای پر ریسک فعالیت دارند نیز حضور فعال دارند وهمچنین به ایده‌های برتر مرتبط با حوزه‌های مدیریت دستگاه‌ها و صنایع شهرستان از طرف همان دستگاه‌ها با اهدای جوایز حمایت خواهند شد و پارک علم و فناوری استان خوزستان نیز آن ها را جهت تبدیل شدن به کسب و کار و ثروت مورد حمایت کامل قرار خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: