« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۳
این کتاب تصویری است از زنگی پر رنج و مشقت عشایران کوچ ننشین و همچنین بهانه ای است برای معرفی فرهنگ و اداب و رسوم مردم ار زبان منطقه ی کهگیلویه

آوای دنا:کتاب آخرین کوچ به قلم مژگان مهربانی 23 ساله اهل و ساکن شهرستان لنده از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد این کتاب داستان زیبایی از زندگی عشایر کوچ نشین است که نویسنده ی جوان این کتاب ضمن بیان داستان خود به معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردم لر زبان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت.

مژگان مهربانی در پاسخ به آوای دنا مبنی بر چگونگی گرایش به نویسندگی گفت:به نویسندگی علاقه داشته و با تاسی از این کلام مقام معظم رهبری که فرمودند «رمز موفقیت جوانان ما در بومی گرائی است» علاقه و احساس بیشتری پیدا کرده و تصمیم گرفتم با نوشتن این کتاب دین خود را به فرهنگ و آداب مردمم ادا کنم.

وی در پاسخ به این سوال که انتظارات شما از مسولین زیربط بعنوان یک نویسنده چیست گفت:با احترام به همه ی مسولین و مردم باید بگویم که من نمی خواهم پس از مرگ یک اسطوره باشم بلکه بعنوان یک زن خانه دار که نمی خواهد از قطار علم و پیشرفت بازماند و سه سال از بهترین سالهای جوانی و همه ی پس انداز خود و شوهرش را هزینه این کار بومی و فرهنگی کرده است انتظار حمایت دارد و انتظار دارم شرایطی ایجاد شود تا با وجود توانا یی هایمان از فعالیتی که داریم دلسرد نشویم.

گفتنی است این نویسنده جوان کتاب دیگری جهت انتشار در دست اقدام دارد.

پورتال خبری آوای دنا بزودی متن مصاحبه اختصاصی با این نویسنده جوان ر ا منتشر خواهد نمود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ر-ک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
0
0
جادارد تقدیر وتشکر ویژه خود را از نویسنده گان جوان استان کهگیلویه وبویراحمد ابراز نمایم وامیدوارم که مسئولین ودوستداران علم وادب حمایت عملی خود را به عمل بروز نمایند تا دلگرمی برای سایر نویسنده گان و جوانان گردد، ان شاالله
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: