« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کهگیلویه بزرگ
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیر مجمع خیرین گفت: گرچه مهندس هاشمی پور کارهای بسیار بزرگی انجام داده است اما بدلیل اطلاع از عمق نارسایی و کمبود تجهیزات و امکانات بیمارستانی کهگیلویه بشدت متاثر هستم.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر شهریاری امروز در جلسه بررسی  مشکلات حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه، گفت: حضور در شهرستان کهگیلویه در برنامه سفرم نبود، به دعوت دوست و همکارم مهندس عدل هاشمی پور به دهدشت آمدم.


نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ در جلسه شورای سلامت شهرستان ضمن عرض خیر مقدم و سپاسگزاری از حضور دکتر شهریاری و همراهان گفت: حقیقتا کهگیلویه بزرگ محروم است و دلیل آن نبود زیر ساخت های لازم در حوزه راه ها، صنعت و معدن، آبها و سایر شاخص های لازم است.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در بحث بهداشت و سلامت شهرستان اظهارداشت: از جناب دکتر شهریاری و مسئولان سلامت انتظار دارم  کهگیلویه را دریابند و نسبت به احداث و تکمیل بیمارستان شهرهای دهدشت، لیکک، لنده و چرام، همکاری و اقدامات لازم را عنایت داشته باشند.

سردار هاشمی پور ضمن تشکر از کمک های خیرین در دو سال گذشته افزود: بالغ بر 14 میلیارد تومان در ساخت و تامین تجهیزات پزشکی، بهداشتی در حوزه انتخابیه هزینه شده است که نسبت به عمق محرومیت کافی نبوده و احداث و تجهیز بخش چشم پزشکی ضرورت و اولویت مردم منطقه است.

هاشمی پور در خصوص گستردگی و صعب العبور بودن برخی مناطق حوزه انتخابیه نیز عنوان کرد: ضرورت وجود یک بالگرد جهت اورژانس هوایی نیاز بسیارضروری است که امیدوارم این سفر زمینه ی تحقق این مطالبات مردم باشد.

نماینده مردم با تشکر از پزشکان متخصص یادآور شد: پرداخت معوقات چندین ماهه حقوق و مزایای پزشکان و پرسنل زحمت کش کهگیلویه را خواستارم.

دکتر شهریاری در این برنامه گفت: گرچه مهندس هاشمی پور کارهای بسیار بزرگی انجام داده است  اما اطلاع از عمق نارسایی و کمبود تجهیزات و امکانات بیمارستانی کهگیلویه بشدت متاثر هستم.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: از پیگیری و دعوت مهندس هاشمی پور تشکر می نمایم و تمام تلاش خود را جهت حضور خیرین در شهرستان های چهارگانه بکار می برم و مشکلات بهداشت و درمان این شهرستان ها را به همراه مهندس هاشمی پور جهت پیگیری و اختصاص بودجه به وزیر بهداشت و درمان ارائه خواهم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: