« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
پایگاه خبری آوای رودکوف:قطعی 24 ساعته تلفن و اینترنت و شبکه‌های دیجیتال باعث سردرگمی، کلافگی و نارضایتی مردم شهرستان لنده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، آغاز بارش‌های پائیزی و رسیدن به فصل سرما جدای از زیبایی‌های خاص خود مشکلات فراوانی را در مناطق محروم و دورافتاده استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه داشته و دارد.

این روزها شهرستان لنده همزمان که از نعمت بارش نزولات آسمانی برخوردار می‌شود از دیگر خدمات از جمله خطوط ارتباطی تلفن (ثابت و همراه) و اینترنت نیز محروم می‌شود و تنها راه ارتباطی خود را محیط پیرامونی خود برای مدتی از دست می‌دهد.

ظهر جمعه بود که صائقه آسمانی و برخورد دو ابر رشته فیبر نوری را در مسیر ارتباطی لنده به دهدشت قطع کرده و 24 ساعت قطعی تلفن و اینترنت در این شهرستان را به همراه داشته است.

اولین روز هفته را بانک‌ها و ادارات و نهادهای خدماتی و وابسته به تلفن و اینترنت در بیکاری و سردرگمی به سر بردند، که همین امر باعث نارضایتی و گلایه‌مندی مردم نسبت به وضع موجود گردید.

می٬دانیم که برخی حوادث غیرمترقبه هستند، ولی از مسؤولان امر خواهشمندیم نسبت به رسیدگی به وضعیت خطوط ارتباطی شهرستان لنده (تلفن و اینترنت و دیجیتال) بیش از گذشته توجه داشته باشند و با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود راه تکرار این حوادث را با معیارها و ابزارهای لازم ببندند تا دیگر شاهد قطعی تلفن و اینترنت نباشیم.

البته موضوعی دیگر که در اینجا لازم است یادآوری شود، وضعیت نابسامان دیجیتال شهرستان لنده بوده که با اولین رعد و برق‌ها قسمتی از شبکه‌ها (10 شبکه اول یا 10 شبکه دوم) به طور کامل قطع می‌شوند که این امر بر نارضایتی مردم بیش از گذشته می‌افزاید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: