« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
پایگاه خبری آوای رودکوف:همایش‌هایی که در سطح استان برگزار می‌شود گاها خروجی مناسبی ندارد که نیاز است برخی از این همایش‌های بی‌نتیجه حذف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، گاها همایش‌هایی که در سطح استان برگزار می‌شود خروجی مناسبی ندارد و سخنرانی‌های بی‌حاصل و هزینه شدن میلیون‌ها تومان با وجود شرایط نامناسب اعتباری و مالی دستگاه‌ها، تنها ماحصل برگزاری این همایش‌ها است و برای دستگاه ضرر به دنبال دارد.

این همایش‌ها به جای آنکه منتج به نتیجه شود و گره‌ای از مشکلی باز کنند خود به مشکلی تبدیل می‌شوند و موجب می‌شوند دستگاه‌ها در تامین اعتبارات آن دچار مشکلاتی شوند.

 ظرف روزهای گذشته نیز چندین همایش در سطح استان برگزار شده که به گفته حاضرین و شرکت کننده، برخی از آنها هیچ نتیجه‌ای در پی نداشته و اصلا خروجی مناسبی نداشته است.

 حجت‌الاسلام حمید برازش در خصوص برگزاری همایش‌ها در استان گفت: سوالی که مطرح می‌شود اینکه خروجی برگزاری همایش‌ها چیست؟ناهنجاری‌های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بخش آموزشی را در برنامه‌ریزی برای جامعه هدف قرار دهیم و برای آنها برنامه اجرا کنیم.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه چیتاب در همین خصوص گفت: تاکنون از همایش‌ها جوابی نگرفتم چرا که این همایش‌ها صرفا برای یک گروه خاص برگزار می‌شود و بدون هیچ خروجی مناسبی تمام می‌شوند.

وی با بیان اینکه این همایش‌ها و نمایش‌ها حذف شود، افزود: چون نتیجه خوبی از این همایش‌ها نمی‌گیریم آنها را حذف کنیم، جامعه هدف را دریابیم و برای آنها برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.

وحدانی‌فر با بیان اینکه بدون پرده با جامعه هدف مواجه شویم، گفت: به جای این همایش‌های بی‌نتیجه جامعه هدف را بشناسیم و به سمت جامعه هدف برویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: