« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد؛
همایش پیشگیری از اعتیاد و ایدز، با حضور قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از کارشناسان و مددجویان در منطقه دو یاسوج برگزار شد.
 به  گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ ارسلان جلال فرد، قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت: 875 نفر از مددجویان کمیته امداد این استان در هشت ماهه گذشته امسال از دوره های آموزشی پیشگیری از ایدز و اعتیاد بهره مند شدند.

وی با یادآوری اینکه در سال گذشته در بحث پیشگیری از ایدز و اعتیاد دو هزار و 286 نفر از مددجویان تحت حمایت در دوره های آموزشی این نهاد شرکت کردند، افزود: وظیفه کمیته امداد تنها کمک مادی به نیازمندان نیست و یکی از بزرگترین و باارزش ترین برنامه های این نهاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی در میان خانواده های مددجو است.

جلال فرد ادامه داد: ما به عنوان کارکنان و مددکاران کمیته امداد درخصوص خدمت به خانواده های نیازمند مهمترین و اصلی ترین وظیفه خود را آگاه سازی خانواده ها از آسیب های اجتماعی و توانمندی فکری و فرهنگی آنها می دانیم.

وی با اشاره به اینکه ریشه تمام مشکلات و نابسامانی های خانواده ها برگرفته از آسیبهای اجتماعی و اعتیاد است، بیان کرد: دوره های آموزشی و همایش های پیشگیری از ایدز و اعتیاد این نهاد به منظور آموزش خانواده های تحت حمایت از اثرات مخرب اعتیاد ، انواع مواد مخدر و اثرات آنها و همچنین نقش والدین در جلوگیری از اعتیاد فرزندان برگزار می شود.

جلال فرد بر هوشياري خانواده‌ها به‌ویژه والدين در خصوص کنترل فرزندان و جلوگيري از خطرات احتمالي در جامعه تأکید کرد و گفت: باید نسبت به فرزندان خود توجه و دقت کافی داشته باشیم و متوجه باشیم تا فرزندانمان در بلای خانمان‌سوز اعتیاد گرفتار نشوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: