« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
در همایش حجاب و عفاف شهرستان لنده عنوان شد:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از وجود بیش از 1000 مسجد و 2000طلبه ملبس در این استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در همایش عفاف و حجاب شهرستان لنده با بیان اینکه یکی از دغدغه های جامعه ما بحث عفاف و حجاب است  گفت: سلامتی جامعه ؛نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های خانوادگی و اجتماعی و توجه به حجاب ائمه و معصومین از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

حجت‌الاسلام حمید برازش افزود:زمانی در این استان قریب به 30 مسجد و 40 روحانی فعالیت داشته اند که امروزه بیش از 1000 مسجد و 2000طلبه ملبس در این استان فعال می باشد.

وی  اظهار داشت:در میان شبکه‌های ماهواره حدود 100 شبکه فارسی زبان وجود دارد که در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و پخش فیلم فعال هستند و بنیان خانواده را هدف گرفتند.

حجت‌الاسلام  برازش با انتقاد از محدودیتهای مالی در حوزه فرهنگ گفت:باید برای تقویت بنیان خانواده سرمایه گذاری کنیم  زیرا دشمن در کمین است و مسلح شده به فضای مجازی و ما مکلفیم فرزندان خود و نسل جوان و نوجوان را واکسینه نماییم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت:در حوزه فرهنگی اجتماعی، فروپاشی خانواده را داریم که اثراتش افراد بزرگسال و متاهل را نیز به نابودی می‌کشد. طلاق، بیماری‌های نسل افکنی چون ایدز و هپاتیت، اعتیاد به مواد مخدر که نوع صنعتی آن بلاشک تحفه‌ی فرهنگ غربی است نتیجه رواج ماهواره و شبکه های مجازی و اینترنتی است که هوشیاری مسولان فرهنگی و دست اندرکاران اجرایی را می طلبد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: