« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
بهمئی
در راستای شتاب بخشی به سواد آموزی در شهرستان بهمئی و رفع مشکلات مدارس حوزه ی شهری و روستایی در بهمئی ، نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف ؛« فرماندار بهمئی » در نشست شورای آموزش و پرورش بهمئی ، اطلاع رسانی دقیق و به موقع برای جامعه ی هدف و تشویق بیسوادان برای شرکت در کلاس های سواد آموزی را  از مهمترین عوامل شتاب بخشی به سوادآموزی در این شهرستان ذکر کرد و گفت : بيش از 375 نفر بيسواد در شهرستان بهمئی شناسايي شده است این در حالی است که هم اکنون نرخ باسوادی درشهرستان بهمئی ، نود و هفت درصد است و تا ریشه کن شدن بیسوادی که تلاش مضاعف مسئولان و نهادها را می طلبد فاصله چندانی نمانده است.


« حکمت الله سنایی » همچنین ، برتامین سوخت مدارس روستایی شهرستان بهمئی با توجه به فرارسیدن فصل سرما تاکید کرد.

« حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه شهر لیکک » در این نشست ، هم با بیان اینکه بیسوادی مشکل جدی درمسیرتوسعه پایدارجامعه است گفت : مسئولان آموزش وپرورش ، معلمان ، روحانیون و دیگر اقشارتأثیرگذار باید افراد و والدین بیسواد را برای با سواد شدن تشویق و ترغیب کنند.


حمایت بیشتر از انجمن های اولیا ومربیان ، برنامه ریزی مدیران برای تامین و ذخیره سازی سوخت مدارس ، جذب بیشتر بیسوادان شهرستان بهمئی به سوادآموزی ، مشارکت همه دستگاههای اجرایی و نهادهای غیر دولتی در شناسایی، جذب و برگزاری کلاسهای سوادآموزی ، استفاده از ظرفیت مختلف در تکمیل فضاهای آموزشی ، بهره گیری از ظرفیت صدا و سیما برای ترغیب و جذب بی سوادان در کلاس های سوادآموزی و ارائه شیوه نامه سوادآموزی به تمام اعضا از مهمترین مصوبات این نشست بود.

عکس و گزارش /مسلم مختاری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین