« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷
خدا رحمت کند مرحوم آیت الله مشکینی، این مرد بزرگ و اسوه اخلاق و تقوا که در زمان حیات خود می فرمود:" حاضرم تمام عبادت هایم را با ثواب دعای فرج خواندن احمدی نژاد در سازمان ملل عوض کنم"

به گزارش آوای دنا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا ، یکی از خصوصیات احمدی نژاد که شور و نشاطی معنوی در دل مشتاقان آرمان های امام خمینی(ره) در داخل و خارج ایجاد کرد و به امت اسلامی در سراسر جهان انگیزه ای دوباره داد، جسارت و شجاعتی بود که از وی در بیان آرمان های انقلاب اسلامی و نشر و صدور ارزش های مدنظر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در سطح بین المللی دیده می شد.
هنوز هم سخنرانی های احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و آغاز زیبایش با ندای «اللهم عجل لولیک الفرج» در گوش جهانیان و امت اسلام طنین انداز است و این امید وجود دارد که رئیس جمهور محترم که به لباس مقدس روحانیت نیز مزین است این سنت حسنه را در مجمع عمومی سازمان ملل تداوم بخشد.

خدا رحمت کند مرحوم آیت الله مشکینی، این مرد بزرگ و اسوه اخلاق و تقوا که در زمان حیات خود می فرمود:" حاضرم تمام عبادت هایم را با ثواب دعای فرج خواندن احمدی نژاد در سازمان ملل عوض کنم"

این سخن البته نشانه بسیار خوب و روشنی است از اهمیت کار رییس جمهوری که در کنار ایرادات و اشکالاتی که به هر حال به او و دیگران وارد است اما سنت ها و اقدامات خوبی نیز از خود به یادگار گذاشت از جمله همین خواندن دعای فرج در صحن عمومی سازمان ملل و استمداد از وجود حضرت بقیه الله الاعظم(عج).

اتفاقاً همین اقدامات دکتر احمدی نژاد بود که رهبر معظم انقلاب در پایان دوره دولت دهم اعلام کردند که این دولت فرهنگ انقلاب اسلامی را در دنیا زنده کرد و همچنین معظم له به دولت یازدهم نیز نصیحت فرمودند که عملکرد دولت احمدی نژاد را منهای ضعفش سرلوحه کار خود قرار دهد.

طرح زیرکانه مسئله هلوکاست و جهان بدون صهیونیسم از جمله دیگر ابتکارات سیاست خارجی احمدی نژاد بود که موقعیت اسرائیل و رژیم صهیونیستی را به شدت در عرصه جهانی متزلزل کرد و نشان داد که ادعای آزادی بیان از سوی غربی ها کاملا یک شعار است .

به هر صورت آن چه مهم است این که رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی می بایست در دیپلماسی خود ضمن بهره گیری از ظرافت های این عرصه، به مساله صدور پیام ها و آرمان های انقلاب اسلامی به دنیا عنایت ویژه ای داشته باشد و مایه امیدواری مظلومان و محرومان جهان باشد و در برابر سلطه گران و مستکبران ، مقاوم و سرافراز بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: