« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
در سال جاری محقق شد؛
دو هزار و 500 کودک زیر 6 سال در قالب طرح هم‌سفره در سال جاری از کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد سبدهای غذایی دریافت کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوفبه نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان ؛محمد نظری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد به‌منظور تأمین نیازهای غذایی کودکان نیازمند زیر 6 سال که سرپرستان آن‌ها توانایی مالی کافی ندارند طرح هم‌سفره را اجرا می‌کند.

وی با بیان اینکه دو هزار و 500 کودک زیر 6 سال از طرح هم‌سفره کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند هستند، افزود: در این زمینه 985میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون از طرف این نهاد هزینه شده است.

نظری بابیان اینکه طرح هم‌سفره با مشارکت کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: کودکانی که از نظر تغذیه وضعیت نامطلوبی دارند از طرف شبکه‌های بهداشت به کمیته امداد معرفی و از سبدهای غذایی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه سوءتغذیه کودکان در صورت بی‌توجهی در آینده مشکلات، بیماری‌ و ناهنجاری‌های اجتماعی زیادی در پی دارد، گفت: ارزش سبدهای غذایی برای هر کودک 70 هزار تومان به‌صورت ماهیانه شامل حبوبات، برنج، روغن، ماکارونی، سویا و گوشت است.

وی گفت: کودکان تحت حمایت طرح هم‌سفره در طول دوره‌های شش‌ماهه مورد پایش و کنترل قرار می‌گیرند و پس از بهبودی، از چرخه حمایتی خارج و کودکان دیگری که از مشکل سوءتغذیه رنج می‌برند جایگزین می‌شوند. نظری با بیان اینکه کمیته امداد به‌منظور حمایت از مددجویان طرح‌های متنوعی اجرا می‌کند و خیران می‌توانند با مشارکت در این طرح‌ها از محرومان و مستمندان دستگیری کنند، افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت http://hamsofreh.ir/  و انتخاب یکی از روش‌های پرداخت امکان انتخاب سبد غذایی برای کودکان را قبول و یا از طریق سامانه #1*5*074*8877*  کمک‌های خود را اهداء کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: