« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
بهمئی
شست هم اندیشی فعالان اجتماعی، فرهنگی و مدنی شهرستان بهمئی با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیران ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری بهمئی به منظور مبارزه با معظلات و آسیب های اجتماعی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛« فرماندار شهرستان بهمئی » در جلسه بررسی مسایل و مشکلات جوانان این شهرستان که با حضور جوانان فعال در عرصه های علمی ، هنری ، ورزشی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با تبیین وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهرستان  به ظرفیت های بالای شهرستان بهمئی  در حوزه های علمی فرهنگی هنری ورزشی و اجتماعی  اشاره کرد و گفت : ظرفیت های فرهنگی موجود قادر است که بخش عمده ای از معضلات ، مشکلات و آسیب های اجتماعی در شهرستان بهمئی را بر طرف سازد و با هم افزایی و همکاری نهادهای فرهنگی باید بسیاری از این مشکلات پیشگیری شود.


« آقای سنایی »  با اشاره به اهمیت  ، جایگاه ، ظرفیت و پتانسیل های شهرستان بهمئی  و  نقش تخریبی فضاهای مجازی ، بر نظارت بیشتر خانواده ها در استفاده از رایانه وگوشی های تلفن همراه ، دقت بیشتر در رفتارهای بیرون از خانه جوانان و نوجوانان و جدی گرفته شدن بحث مشاوره در مدارس تاکید کرد.

« حکمت اله سنائی فرماندار شهرستان بهمئی » پس از پاسخگویی به سئوالات جوانان در حوزه های مختلف از جمله استخدامها، ورزش، اشتغال ، به سلایق مختلف سیاسی، افراط و تفریط ، اختلافات داخلی و نقدهای غیر سازنده و متأثر از مسائل جناحی ،  به عنوان عوامل عقب ماندگی و عدم توسعه ی شهرستان اشاره کرد.


 « فرماندار بهمئی » تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی را نگاه توأم با عقلانیت، احترام به دیدگاه های مختلف، اخلاص در عمل، آشنایی با مسائل و مناسبات بین المللی و احترام به ملت های مختلف و بهره گیری از تکنولوژی و دانش بشری ذکر کرد و افزود : به دلایلی از جمله فشارهای خارجی و مسائل داخلی، ما گرفتار عقب ماندگی شدیم اما با توجه به پیشینه ی درخشان ایران اسلامی و همچنین شهرستان بهمئی ، پتانسیل رسیدن به جایگاه شایسته ی خود را داریم.

« حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه شهر لیکک »  با تاکید بر ایجاد راهبرد فرهنگی برای فعالیت های مفید و مثبت گروهی در این شهرستان گفت :  بسیج نیروها، ظرفیت سازی و تشکیل کارگروه های مربوط  به هر حوزه از جمله وظایفی است که باید برای رفع مشکلات ، معضلات و آسیب های اجتماعی در شهرستان بهمئی  پیگیری و اجرایی شود.


« حجت الاسلام افروغی » با بیان این که ، شهرستان بهمئی در زمینه مشکلات فرهنگی و اجتماعی ، نسبت به بسیاری از نقاط استان  و کشور وضعیت مطلوبی دارد  گفت :  باید با همکاری مردم و در کنار هم مشکلات و آسیب های اجتماعی را حل کنیم و از  ظرفیت جوانان تحصیلکرده و فعال در حوزه های مختلف استفاده کنیم.


برگزاری دوره و کارگاه های آموزشی با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی ، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر در مدارس  ، بررسی آسیب های اجتماعی اعتیاد ، بررسی معایب و مشکلات طلاق و حاشیه نشینی ، توجه بیشتر به جوانان  ، بررسی عوامل خودکشی ، استفاده از ظرفیت رسانه ای و  رفع مشکلات مختلف دانشگاه ها از مهمترین مصوبات این نشست بود.



گفتنی است این نشست با حضور  فرمانداربهمئی ، امام جمعه شهر لیکک ، بخشدار مرکزی، شهردار لیکک، رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی ، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش ، اتاق اصناف و جوانان فعال در حوزه های مختلف برگزار شد که در این نشست ، جوانان به بیان دیدگاه ها و نقدهای خود در خصوص مشکلات شهرستان در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عملکرد مدیران پرداختند و در ادامه مسئولین ادارت به سئوالات مطرح شده در ارتباط با حوزه ی کاری خود پاسخ دادند.

عکس و گزارش/مسلم مختاری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین