« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
گزارش /احسان رضاپور
این جاده از پرپیچ ترین وخطرناکترین جاده های شهرستان لنده است ومیزان تردد در آن خیلی زیاد است طی سال های گذشته خانوارهای زیادی را داغدار کرده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، همگان میدانند که جاده ها زیربنای توسعه اند وباید توجه بیشتری به آنها صورت گیرد وجاده یکی از سه ضلع ایمنی جاده ها محسوب می شود ودر صورت استانداردسازی تلفات کمتر می شود،ضمن آنکه مناسب بودن راه ارتباطی لنده تا قیام می تواند نقش بسزایی در توسعه این مناطق داشته باشد.

قسمت های اصلی جاده ارتباطی روستای قیام به لنده دارای آسفالت وروکش نامناسبی است وبا توجه به اینکه این جاده نیز گذرگاه اصلی بین ۲شهرستان لنده وبهمئی است هر روزه با زیررفتگی ونشین کردن آسفالت حاشیه های جاده،خطرات زیادی برای مسافران ورانندگان بوجود می آورد،ضمن آنکه وجود دست اندازها ونقاط حادثه خیز وعدم وجود علایم راهنمایی ورانندگی مناسب وکم عرض بودن جاده هر روزه مردمانی که در این مسیر تردد می کنند را با خطرات زیادی روبرو می سازد.

این جاده از پرپیچ ترین وخطرناکترین جاده های شهرستان لنده است ومیزان تردد در آن خیلی زیاد است طی سال های گذشته خانوارهای زیادی را داغدار کرده است.


در چندین مسیر از این جاده امکان تردد ۲خودروی همزمان وجود ندارد وبیشتر تصادفات سال های اخیر بخاطر کم عرض بودن جاده و وجود نقاط کور وکم دید در این مسیر است.

متاسفانه جاده از سمت مال ملا تا مال آخون تقریبا۱/۵کیلومتر تک باند روکش شده وتک باند دیگر رها شده است وحجم تصادفات را به نسبت زیادی افزایش داده است.

امیدواریم قبل از ایام عید نوروز که حجم مسافرت وتردد چندین برابر می شود مسئولان محترم شهرستان بخصوص اداره راه وشهرسازی وبخشداری مرکزی نسبت حل مشکلات جاده ورفع نقاط حادثه خیز اقدام وبودجه مناسبی برای ترمیم وبهسازی وروکش جاده اختصاص دهند.
دیروز عده ای از جوانان روستای قیام با سنگ قسمت هایی از جاده را که زیر آسفالت کنده وزیر سازی آن خراب شده را موقتا تعمیر کردند.




عکس و گزارش/احسان رضاپور
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین