« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
در نه ماهه سال جاری محقق شد؛
سه هزار و ۱۱۱ مددجوی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در نه ماهه سال جاری از دوره های آموزش فنی و حرفه ای بهره مند شدند.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ حمیدرضا رحیمی نیا معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت به‌منظور توانمندسازی آنان از مهم‌ترین اولویت‌های کاری این نهاد است.


وی با بیان اینکه کمیته امداد با هدف ایجاد اشتغال پایدار، برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است افزود: در همین زمینه سه هزار و ۱۱۱ مددجوی تحت حمایت از دوره‌های آموزشی پایدارسازی توسعه طرح‌ها، آموزش کارآفرینی، حرفه‌آموزی دانش آموزان، کاریابی و مهارت‌آموزی بهره‌مند شدند.

رحیمی نیا اعتبار هزینه شده در زمینه ارائه خدمات آموزش فنی و حرفه‌ای به مددجویان را ۲۲۲ میلیون تومان در سال جاری بیان و اظهار کرد: داشتن مهارت زمینه‌ساز اشتغال پایدار است و مددجویان با شرکت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای و کسب مهارت شغلی می‌توانند با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی برای خود شغل ایجاد کرده و در مسیر خودکفایی گام بردارند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به امضای تفاهم‌نامه همکاری درخصوص برگزاری کلاس‌های آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای بین این نهاد و سازمان فنی و حرفه‌ای استان اشاره کرد و یادآور شد: بر اساس این تفاهم‌نامه در سال جاری پنج هزار و ۳۵۹ مددجو با اعتبار ۸۱۱ میلیون تومان از آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

وی به‌کارگیری مددجویان از طریق مراکز کاریابی را یکی از برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بیان کرد و گفت: ۱۵۵ نفر از مددجویان کمیته امداد این استان با اعتبار ۳۷ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شدند.

رحیمی نیا در پایان یادآور شد: دو هزار و ۳۹۰ طرح اشتغال با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال جاری برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و افراد نیازمند اجرا شد که این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷۰درصد رشد داشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: