« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
۱۹ هزار و ۲۰۱ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در ۹ ماهه سال جاری از خدمات آموزش خانواده این نهاد بهره مند شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های کمیته امداد خدمات فرهنگی است، گفت: ارائه خدمات آموزشی به مددجویان از جمله خدمات فرهنگی این نهاد است که به منظور ارتقاء آگاهی، بینش و سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود.


وی با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و ۲۰۱ نفر از مددجویان تحت حمایت در سال جاری از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند، افزود: اعتبار هزینه شده در این زمینه بیش از ۱۰۵ میلیون تومان است.

محبی ادامه داد: آموزش سرپرستان خانواده در موضوعات مختلف مانند احکام، سبک زندگی ایرانی اسلامی،اجتماعی و سیاسی و دوره‌های آموزشی  بهداشت روانی از جمله خدمات آموزشی ارائه‌ شده به مددجویان است. 

وی تلاش و کوشش در جهت رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی در بین مددجویان را از دیگر اهداف برگزاری دوره‌های آموزش خانواده اعلام و بیان کرد: از دیگر اقدامات کمیته امداد در این زمینه برگزاری جلسات آموزشی برای زوج‌های جوان و جوانان در شرف ازدواج، برگزاری مراسم دینی و مذهبی در قالب طرح فلاح و دوره‌های آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله ایدز و اعتیاد و طلاق است.

محبی خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و آموزشی کمیته امداد موجب افزایش مهارت‌های زندگی مددجویان شده و با بهره‌مندی خانوارهای تحت حمایت از سلامت اجتماعی و فردی می‌توان از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: