« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
قم
در پی انتصاب مهندس سید فرزاد نجاتنیا به سمت دستیار ویژه وزیر ارتباطات؛ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه علمیه قم پیام تبریکی صادر نمود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ متن پیام  مجمع نمایندگان  طلاب و  فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است:

َ فَضْلُ الَّلهِ یُ « » ْؤتِی هِ َمنْ یَشاءُ وَ الَّلهُ ذُو الْفَضْلِ الَْعظِیمِ
مأموریت جوان مؤمن انقلابی برای پیشرفت کشور جمهوری اسلامی ایران: 
در کجا ،» انقلاب اسلامی « و » ایمان« اگر جوان ایرانی بخواهد مأموریت خود را دریابد، باید ببیند در محور مختصاتی با دو محور عمودی و افقی بیش از آنکه مسألهای انتزاعی و نوعی باشد، یک واقعیت عینی و  » عمل مبتنی بر آن « و » وظیفهشناسی « ایستاده است؟ آنچه روشن است، اینکه حضرت آیت الله  « مصداقی است. یعنی مأموریت و وظایف هر کسی و هر جوانی با جوان دیگر به فراخور زندگی و حیات آنها تفاوت دارد. العظمی امام خامنه ای (ادام الله ظله العالی)

 برادر ارجمند جناب مستطاب  مهندس سید فرزاد نجاتنیا با اهداء سلام و تحیات فرآوان :

 احتراماً انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد و ولایی/ انقلابی  در منصب مشاور و دستیار ویژه وزیر ارتباطات؛ 

بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش و کارآمد در کالبد همه طلاب و فضلای هم استانی علاقمندبه حضرتعالی در حوزه علمیه قم  گردیده است؛ امید است که حضور شما در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق و ولایت مدار با کوله بار گرانی از تجربه ، نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش آن  وزارت  خطیر در راستای اجرا ی کردن منویات مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای باشد.  . دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جناب عالی را از جهاندار جان آفرین مسالت داریم .


           با تجدید احترام
سایه مقام عظمای ولایت مستدام باد مجمع نمایندگان  طلاب و  فضلای استان کهگیلویه و بویراحمد  در  حوزه علمیه قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین