وقتی رسانه ای باید جور کم کاری روابط عمومی ها را بکشند
ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها ی نوشتاری و مجازی ، یکی از وظایف اصلی آنها است. بنابراین توفیق روابط عمومی در تاثیرگذاری کامل بر افکار عمومی نیازمند بهره برداری بهینه از ارتباط رسانه ای است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ وحید محمدی زاده در یاداشتی کوتاه با گلایه از روابط عمومی ادارات نوشت: روابط عمومي در هر سازمان يکي از اساسي ترين و مهم ترين واحد هاي سازماني است که به منظور اطلاع رساني و پل ارتباطي قوي مابين کارکنان سازمان و محيط بيروني آن ايفای نقش مي کنند .
ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها ی نوشتاری و مجازی ، یکی از وظایف اصلی آنها است. بنابراین توفیق روابط عمومی در تاثیرگذاری کامل بر افکار عمومی نیازمند بهره برداری بهینه از ارتباط رسانه ای است.
روابط عمومی بدون کاربرد رسانه ها ، نمی تواند به اهداف خود دست یابد و برای توفیق خود،محتاج و نیازمند ارتباط اصولی با رسانه هاست.
بخش اعظم مشکلات به عدم توانایی کارکنان ادارات نسبت به استفاده از رسانه های ارتباطی بر می گردد.
در همین حال متاسفانه مشاهده می شود که سایت یا پورتال ادارات لنده از جمله فرمانداری این شهرستان ضعیف عمل نموده و اخبار آنها به هیچ وجه به روز نبوده و نیست.
این در حالی که عده ای حقوق های بالای ماهانه دریافت میکنند تحت عنوان چارت روابط عمومی؟ و اینها لزوما باید رسانه ها را تغذیه و بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مدیران خود باشند.
آقایان و خانم های مسول روابط عمومی ادارات شهرستان لنده باید این را آویزه ی گوش خود قرار دهند که روابط عمومی ها بازوی توانای دستگاه اجرایی می باشند و رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسولان.
روابط عمومی یکی از پست های حساس ، مهم و نقش آفرین در ادارات به شمار می روند اما در شهرستان لنده خبری از انجام وظایف آنان نیست و فقط نام و حقوق روابط عمومی را به یدک میکشند.....
عضویت در خبر نامه