« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۴
امام فرمودند:” حالا هم من به این آقایانی که اهل سدادند، اهل صلاحند، منتها اعوجاج فکری دارند،[می‏گویم که]امریکا برای شما هیچ فایده‏ای ندارد، دیگر گذشت آن‏وقت. امروز آنی که برای شما برای دینتان برای دنیاتان فایده دارند این ملت‏ اند، این ملت پابرهنه است  

 

“اکنون که من حاضرم بعضی نسبت های بی واقعیت به من داده میشود. وممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود.لهاذا عرض میکنم آنچه به من نسبت داده شده یا میشود،مورد تصدیق نیست.مگر آنکه صدای من ، یا خط و امضای من باشد با تصدیق کارشناسان،یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم.”(وصیت نامه ی حضرت امام(ره)

به گزارش آوای دنا ، سایت تحلیلی خبری همت نیوز نوشت :آقای هاشمی لطفا به وصیت نامه ی امام عمل کنید و نسبتهای بی واقعیت به ایشان ندهید. شعار مرگ بر امریکا همچون روز قدس و خیلی از مسائل دیگر از نبوغ و بصیرت امام حاصل شدند. کلام زیبای” امریکا شیطان بزرگ است.” سالهاست که هدف ما را روشن کرده . شاید همین کلام نورانی امام بوده که بارها و بارها ما را از دو راهی ها نجات داده.

آقای هاشمی ما یادمان نمیرود که حضرت امام(ره) فرمودند:” امریکا دشمن شمارۀ یک مردم محروم و مستضعف جهان است”،”هرچه فریاد دارید بر سر امریکا بزنید”و …

لطفا شما هم یادتان نرود که امام فرمودند:” حالا هم من به این آقایانی که اهل سدادند، اهل صلاحند، منتها اعوجاج فکری دارند،[می‏گویم که]امریکا برای شما هیچ فایده‏ای ندارد، دیگر گذشت آن‏وقت. امروز آنی که برای شما برای دینتان برای دنیاتان فایده دارند این ملت‏اند، این ملت پابرهنه است.

آن ملت سرمایه‏دار هم به درد شما نمی‏خوردند، آنها همه برای خودشان می‏کشند، شماها را می‏خواهند آلت دست قرار بدهند.” ، ” شما می‏گویید که ما با یک کسی که خرد کرده است مسلمین را، و به اسلام هیچ اعتقاد ندارد و هر روز زورش برسد اسلام را زیرپا می‏مالد و منهدم می‏کند، ما با او بنشینیم و دست دوستی بدهیم و بعد هم بگوییم که «سَلَّمَکُمُ اللّه‏» ! این چه منطقی است؟ منطق اسلام این است؟! شما اسلامشناسها این را منطق اسلام می‏دانید؟! خداوند اصلاحتان کند ان‏شاءاللّه‏. من امیدوارم…” و …

آقای هاشمی یقینا بزرگترین دستاورد حضرت امام(ره) برای ایران،انقلاب و حتی کل جهان ولایت فقیه بود.حکومت ولایت فقیه که آن را ادامه حکومت رسول الله عنوان داشتند.

ایشان حفاظت از نظام را اوجب واجبات خواندند ؛و فرمودند:اگر میخواهید به مملکتتان آسیبی نرسد پشتیبان ولایت فقیه باشید.

آقای هاشمی پس خواهشا در مورد ولایت فقیه و شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه نیز نظری خلاف امام ندهید.

آقای حجة السلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی اگر از زبان امام مطلبی عنوان می کنید لطفا سند آن را نیز از صحیفه ی امام بفرمایید تا خدایی ناکرده شائبه ای پیش نیاید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: