« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۹
ارضی :اگر اذن و مدیریت رهبری انقلاب نبود، آمریکا و اسرائیل خاک کشورهای شیعه را تاکنون به توبره کشیده بودند.به گزارش آوای دنا به نقل از  نامه، حاج منصور ارضی در دعای امروز عرفه که در حسینیه صنف لباس فروشان برگزار شده بود با انتقاد از اظهارات اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درخصوص حذف شعار مرگ بر آمریکا، وی را پیر و کفتار خطاب کرد و برای او آرزوی مرگ کرد.وی افزود: اگر اذن و مدیریت رهبری انقلاب نبود، آمریکا و اسرائیل خاک کشورهای شیعه را تاکنون به توبره کشیده بودند.ارضی تصریح کرد: این فرد اظهارات نادرستی درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا می کنند و عده ای از اطرافیان پول پرست و بی غیرتش از او حمایت می کنند.وی همچنین از برخی اظهارات اخیر درباره آزادی دانشگاه‌ها انتقاد کرد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
1
0
یک مداح چقدر سواد و علم سیاسی دارد که به خودش اجازه میدهد در کارهای اداره کشوری ابراز عقیده کند و به مردم و مسئولین توهین؟ چرا قوه قضائیه (مدعی العموم ) اقدامی نمیکند ؟ باید پیگیری شود که این افراد از که فرمان میگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: