« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
در اولین روز جشن نیکوکاری؛
زنگ نیکوکاری با شعار "جوانه لبخند می‌کاریم" هم‌زمان با سراسر کشور در 420 مدرسه استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛  فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه هفته احسان و نیکوکاری فرصت خوبی است تا با همدلی و همراهی گوشه‌ای از مشکلات نیازمندان را رفع کنیم، گفت: به‌منظور مشارکت دانش آموزان در زمینه کمک به هم نوعان نیازمند 70 هزار پاکت نیکوکاری در مدارس استان توزیع شد.



وی بابیان اینکه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از هشت هزار و 700 دانش‌آموز نیازمند حمایت می‌کند تصریح کرد: 420 پایگاه در مدارس استان کمک‌های دانش آموزان و اولیاء را برای نیازمندان در آستانه سال نو جمع‌آوری می‌کنند.

 محبی خاطرنشان کرد: کمک‌هایی که در مدارس جمع‌آوری می‌شود در اختیار دانش آموزان نیازمند همان مدارس قرار می‌گیرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از دانش آموزان، اولیاء و مربیان، آموزش‌وپرورش، سازمان دانش‌آموزی، صداوسیما، رسانه‌ها و همه‌کسانی که در این جشن باشکوه شرکت کردند، گفت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس نهادینه کردن فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در بین دانش آموزان است تا در کنار آموختن علم و دانش، بافرهنگ نوع‌دوستی و کمک به هم نوعان نیازمند آشنا شوند.

 وی با یادآوری اینکه منابع کمیته امداد به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای محرومان نیست تأکید کرد: از همه خانواده‌ها و خیران و مردم نوع‌دوست استان دعوت می‌کنیم که در هفته احسان و نیکوکاری با حضور پررنگ خود در این مراسم باشکوه و اهداء کمک‌های خود در آستانه سال نو شادی را میهمان خانه‌های نیازمندان کنند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: فردا نیز هم‌زمان با سراسر کشور در پایگاه‌های ثابت و سیار این نهاد با مشارکت بسیج و مراکز نیکوکاری کمک‌های مردم نوع‌دوست استان برای نیازمندان جمع‌آوری می‌شود.

شایسته ذکر است در پایان این مراسم یک اصله نهال به عنوان نماد احسان و نیکوکاری در مدرسه ابتدایی شهید جهان‌آرا به دست مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد غرس شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: