« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
در تعطیلات نوروز؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اعزام ۱۴۵نفر از تیم‌های متخصص و واکنش سریع از استان‌های اردبیل، زنجان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری ، مرکزی ، البرز و سازمان امداد و نجات هلال احمر به ارتفاعات دنا خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ عزیز فیلی با اعلام این خبر گفت: هم اکنون 20 نیروی امدادی برای ادامه جست و جوی بقایای پیکر جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای‌ای تی آر 72 در دنا مسقر شدند.

وی اظهار داشت: 20 نیروی متخصص هلال احمر از استان‌های زنجان، همدان و کهگیلویه وبویراحمد از شب گذشته در کمپ محل سقوط هواپیما در ارتفاعات چهار هزار متری دنا برای ادامه عملیات جست و جو پیکر جانباختگان سانحه هوایی مستقر شدند.

فیلی با بیان اینکه کار جستجو در ایام تعطیلات نوروز متوقف نشد و نیروهای امدادی در محل سقوط حضور داشتند ادامه داد: در طول ایام تعطیلات نوروزی عملیات جست و جو با جدیت ادامه داشت.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز 145نفر از تیم‌های متخصص و واکنش سریع از استان‌های اردبیل، زنجان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، البرز و سازمان امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی و در زمان‌های تعیین شده برای یافتن بقایای پیکرهای جانباختگان به محل سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا اعزام شدند.

فیلی عملیات جست و جو پیکر جان باختگان سانحه هوایی در طول 20 روز گذشته را موفقیت آمیز و مثبت ارزیابی کرد و افزود: بخش عمده‌ای از بقایای پیکر جانباختگان در همین مدت توسط نیروهای متخصص و کوهنورد پیدا شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: