« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰
پایگاه خبری آوای رودکوف:الکساندر دوگین نظریه‌پرداز، فیلسوف و استراتژیست روس در جدیدترین اظهارات خود در مورد تحولات منطقه و جهان گفت: در حال حاضر مشخص شده است که اسرائیل و غرب به سرکردگی آمریکا و انگلیس تصمیم خود برای آغاز جنگ جهانی را گرفته است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ وی افزود:  توطئه ترور «سرگئی اسکریپال» و حملات شیمیایی در شهر دوما در غوطه شرقی سوریه دستاویز غرب برای آغاز این جنگ است. حملات شیمیایی در دوما عکس‌العمل غرب در برابر پیروزی‌های بزرگ روسیه در سوریه است. به همین خاطر روسیه و چین هرگونه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه سوریه را وتو خواهند کرد.
دوگین ادامه داد: در آستانه جنگ جهانی سوم قرار داریم و کشورهای غربی در حال آماده شدن برای تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد هستند. بشریت در هیچ زمانی به اندازه امروز به جنگ جهانی سوم نزدیک نشده بود. حتی در حال حاضر آغاز این جنگ نسبت به زمان بحران کریمه، آبخازیا و اوستیا علیه روسیه نزدیک‌تر شده است.

 الکساندر دوگین نظریه‌پرداز، فیلسوف و استراتژیست روس گفت:  البته این نظر به معنای شروع قطعی جنگ نیست بلکه به این معناست که هر آن ممکن است جنگ جهانی سوم شروع شود چرا که مقدمات آن با توطئه ترور «سرگئی اسکریپال» و حملات شیمیایی به سوریه انجام گرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: