« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای فرار از رسوایی شو ضد ایرانی که واکنش های انتقادی گسترده ای را محافل عومی و سیاسی جهان در پی داشت، شامگاه جمعه ببا مقامات ارشد انگلیس ، هند و استرالیا درباره برجام تلفنی گفت وگو کرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از نامه نیوز صفحه شخصی نتانیاهو در توئیتر نوشت: نخست وزیر اسرائیل در ادامه رایزنی های خود، با «ترزا می»، « ناریندرا مودی»، « «مالکوم ترنبول» نخست وزیران انگلیس، هند و استرالیا در مورد آرشیو برنامه هسته ای ایران بحث و تبادل نظر کرده است.
این صفحه به جزئیات بیشتر این تماس های تلفنی نتانیاهو و رهبران سه کشور اشاره ای نکرد.
دفتر نخست‌وزیری انگلیس تاکنون درباره این گفت‌وگوی تلفنی هیچ واکنشی نشان نداده است.
این نهاد سیاسی هفته گذشته با صدور بیانیه‌ای ضمن تأکید بر حفظ توافق هسته‌ای ایران، اعلام کرد که سران انگلیس، فرانسه و آلمان توافق کردند برجام همچنان بهترین گزینه است.
نتانیاهو روز دوشنبه گذشته مدعی شد که اسنادی در اختیارش است که نشان می دهد ایران فعالیت هسته ای مخفی دارد.
این اتهام از سوی شخصیت ها، فعالان انرژی هسته ای و سیاستگذاران سراسر جهان به عنوان نمایشی از سوی نتانیاهو رد شد و حتا برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله ایهود باراک نخست وزیر پیشین این رژیم ادعاهای نتانیاهو را بی اساس و فاقد ارزش خواندند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: