« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
یاسوج
نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا با ستاد اجرایی هفتمین جشنواره ملی آیین‌های نمایشی رضوی نشست هم‌اندیشی مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا با ستاد اجرایی هفتمین جشنواره ملی آیین‌های نمایشی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا با اشاره به جشنواره‌هایی که در دنیا و در بین ادیان مختلف برگزار می‌شود اظهار کرد: ما می توانیم مثل سایر کشورها و ادیان از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در جهت توسعه فرهنگی استفاده کنیم.



 محمود رضا برازش گفت: بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) هفته فرهنگی در دهه کرامت در مشهد برگزار می‌کند.

 این مسوول بیان کرد : هنر باید در راستای کمک به تعمیق و ترویج باورها و اعتقادات باشد و در طول تاریخ حرم امام هشتم و سایر اماکن متبرکه اوج بسیاری از هنرها مثل منبت‌کاری و کاشی‌کاری و گنبدسازی و خطاطی بوده است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) به موضوع تبدیل دبیرخانه جشنواره بین‌المللی به بنیاد بین‌المللی امام رضا اشاره کرد و از آن به عنوان کاری بزرگ یاد کرد و گفت: بنیاد بین‌المللی بر خلاف دبیرخانه کارهای بزرگی را در دستور کار دارد که یکی از وظایف آن برگزاری جشنواره‌های رضوی است.

این مسوول به فعالیت‌های متنوع بنیاد اشاره کرد و گفت: همه معاونت‌های ارشاد اسلامی در سطح وزارت خانه و ادارات کل درگیر این برنامه‌ها هستند.

برازش یکی از اقدامات در دستور کار را برپایی کتابخانه تخصصی امام رضا در استان‌ها ذکر کرد و گفت: کتابخانه تخصصی امام رضا در هر استانی که اعلام آمادگی کنند در کتابخانه‌های عمومی این استان‌ها برگزار و تهیه کتاب‌ها را بنیاد امام رضا تقبل خواهد کرد.

وی از برگزاری هفته فرهنگی در دهه کرامت در مشهد مقدس خبر داد و افزود: استان‌هایی که بیشترین قابلیت و بهترین آثار را داشته باشند از بین ۸ تا ۱۶ استان در این نمایشگاه شرکت خواهند داشت که با همکاری شهرداری مشهد برگزار خواهد شد.

این مسوول افزود در این نمایشگاه بخش کتاب را خواهیمداشت و بخش استانی را نیز داریم و هنرمندان در این برنامه فرهنگی یک هفته‌ای حضور خواهند داشت و یک جُنگ فرهنگی در آن جا برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: