« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
حذف شعار مرگ بر آمریکا تنها قوت قلبی برای آمریکا و ایادی استکباری برای افزایش ظلم و تحریم کشورهای مستضعف جهان خواهد بود

به گزارش آوای دنا،سید عیسی تقوی‌فرد در جلسه ستاد اجرایی 13 آبان در شهرستان لنده گفت :حضور جوانان دانش‌آموز و دانشجو در 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی نشان از آگاهی و بصیرت ملت ایران در شناخت دشمن و توطئه‌های شوم آن‌ها دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده تصریح کرد: جوانان امروز به تبع جوانان دیروز یعنی پدران و مادران خود به شناخت حقیقی از استکبار جهانی رسیده‌اند و در راهپیمایی‌هایی که انجام می‌شود با مشت‌های گره کرده آن را به اثبات می‌رسانند.

وی افزود: اداره آموزش و پرورش لنده در طول هفته بسیج دانش‌آموزی با اجرای برنامه‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی گام‌مؤثری در این زمینه برداشته است.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده خاطرنشان ساخت: حذف شعار مرگ بر آمریکا تنها قوت قلبی برای آمریکا و ایادی استکباری برای افزایش ظلم و تحریم کشورهای مستضعف جهان خواهد بود.

تقوی فرد گفت: ما کوبنده‌تر از گذشته شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهیم داد و نظام استکباری باید آن را به نظاره بنشیند.

وی افزود: آمریکا آرزوی حذف شعار مرگ بر آمریکا را با خود به گور خواهد برد.

تقوی‌فرد تصریح کرد: فراخوان عمومی مردم برای حضور در راهپیمایی با شکوه‌تر از گذشته برگزار خواهد شد و ملت بار دیگر مشت‌های محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد زد.

وی به حضور دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی اشاره کرد و گفت: دانش‌آموزان و معلمان و دبیران و در یک کلام جامعه فرهنگی شهرستان لنده فردا همنوا با سراسر کشور در راهپیمایی 13 آبان فریاد استکبارستیزی خود را طنین‌انداز خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: