« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۹
دروازه‌بان تیم ملی در خصوص صحنه‌ای که پنالتی رونالدو را دفع کرد، اظهار داشت: خوشحالم که پنالتی را گرفتم و به تیمم کمک کردم. شما دیدید که پس از آن صحنه پنالتی چقدر روند بازی به سود ما شد.
به گزارش آوای رودکوف، علیرضا بیرانوند در خصوص عملکرد تیم ملی در جام جهانی گفت: ما به خودمان افتخار می‌کنیم من به بچه‌های تیم و کی‌روش افتخار می‌کنم. او مربی بزرگی است که چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و در این ۶-۷ سال چیزهای زیادی به ما یاد داد باید از سرپرست تا تدارکات و ماساژور تشکر کنم. چرا که همگی زحمت کشیدند و این تیم استحقاق داشت تا تاریخ‌ساز شود. ما می‌توانستیم با ۵ امتیاز صعود کنیم اما حیف شد و شرمنده مردم شدیم.

وی افزود: قطعاً مردم ایران از عملکرد بازیکنان تیم ملی خوشحال هستند. ما سعی کردیم برنده شویم. درباره موقعیتی که برای مهدی طارمی هم پیش آمد باید بگویم که او زحمت زیادی برای تیم کشید و در آن شرایط سخت بود که به توپ ضربه بزنید. ما آمده بودیم تا برای ایران افتخار آفرینی کنیم و به عنوان یک تیم قوی اینجا بودیم و همه شاهد بودند که چقدر در کنار هم بودیم و برای هم جان می‌دادیم. ما شرمنده مردم ایران شدیم و یک عذرخواهی بزرگ به آنها بدهکاریم.

دروازه‌بان تیم ملی در خصوص صحنه‌ای که پنالتی رونالدو را دفع کرد، اظهار داشت: آن صحنه شرایط خاص خودش را داشت. به هر حال رونالدو از بهترین بازیکنان دنیا است که برای توپ ششم طلایش دورخیز کرده و به هر حال من این کار را انجام دادم تا مردم دوست‌ داشتنی ایران خوشحال شوند. خوشحالم که پنالتی را گرفتم و به تیمم کمک کردم. شما دیدید که پس از آن صحنه پنالتی چقدر روند بازی به سود ما شد و بازی را در دست گرفتیم تا به گل رسیدیم اما حیف شد ما تمرینات خوبی داشتیم و ۱۶ روز قبل از آغاز جام جهانی و آمدن به روسیه در ترکیه اردو برگزار کردیم می‌توانستیم بازی‌های دوستانه‌ای هم انجام دهیم اما این اتفاق نیفتاد. من دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم که در این جام جان دادند. من دست کی‌روش را می‌بوسم که تیم خوبی جمع کرد و امیدوارم سال‌ها ایران بماند و به فوتبال ما کمک کند آرزوی کی‌روش این است که برای اولین بار به دور دوم جام جهانی صعود کنیم و اگر اجازه بدهند این اتفاق می‌افتد.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: