« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
به مناسبت هفته بهزیستی؛
رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده ویژه برنامه های هفته بهزیستی این شهرستان را تشریح کرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف: رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ویژه برنامه‌های این اداره در هفته بهزیستی را تشریح کرد.

تشریح ویژه برنامه های هفته بهزیستی


 رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ویژه برنامه‌های این اداره در هفته بهزیستی را تشریح کرد.

نورعلی کاظمی ؛غبارروبی گلزار شهدای گمنام؛ نشست با اصحاب رسانه؛ صعود کوهنوردان و همچنین همایش پیاده روی؛ افتتاح کلینیک مددکاری رهنما؛ سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه؛ برگزاری نمایشگاه معلولین مرکز توانبخشی و آموزشی حرفه ای بچه های آسمان؛ دیدار با امام جمعه و فرماندار و بازدید از خانواده های معلولین و مرکز توانبخشی را از جمله برنامه های هفته بهزیستی این شهرستان عنوان کرد.

حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه


در اولین روز از هفته بهزیستی نماینده مردم شهرستانهای چهارگانه ؛فرماندار ؛ بخشداران مرکزی و موگرمون ؛رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مردم با حضور در گلزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه با شهدای انقلاب تجدید پیمان کرده اند.

صعود کوهنوردان لنده ای به کوه سفید

در دومین روز از هفته بهزیستی هیئت کوهنوردی شهرستان لنده بمناسبت هفته بهزیستی به کوه سفید( اشکفتل دخونی) صعود کردند که تصاویر تکمیلی آنها متعاقبا ارسال می گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: