« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
در دیدار با مدیر حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛
حجاج کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد و اختصاص قربانی و نذورات خود هم در مکه و هم در ایران به نیازمندان مشارکت داشته باشند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد،  با تبریک ولادت حضرت معصومه(س)، گفت: در زمینه تعامل با دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های متعددی اجراشده که یکی از آن‌ها تنظیم سند کاهش فقر استان است که این امر با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و مشارکت در برنامه‌های این نهاد مؤثر است.  


وی با اشاره به اینکه نیازهای مددجویان بسیار گسترده‌تر از امکانات کمیته امداد است، افزود: تاکنون با 23 دستگاه اجرایی تفاهم‌نامه امضاء کرده‌ایم تا همکاری‌ها بیشتر شود و با امکانات سایر دستگاه‌ها و تعاملات ایجادشده خدمات بیشتری ارائه دهیم.

محبی بابیان اینکه تعامل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با ادارات روند مطلوبی داشته و خدمات خوبی به جامعه هدف این نهاد ارائه‌شده است، گفت: آخرین تفاهم‌نامه این نهاد به‌تازگی با سپاه فتح استان امضاءشده که براساس این تفاهم‌نامه 800 واحد مسکونی بااعتبار 280 میلیارد تومان برای نیازمندان مناطق محروم ساخته می‌شود.

محبی با اشاره به اینکه کسانی که به حج مشرف می‌شوند حالات روحی و روانی خوبی دارند و می‌توانند نسبت به انجام امورات خیر بیشتر اقدام کنند، تصریح کرد: حجاج می‌توانند در حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و اختصاص قربانی و نذورات خود هم در مکه و هم در ایران برای نیازمندان کمیته امداد مشارکت داشته باشند. 

وی در پایان از همکاری اداره حج و زیارت نسبت به اعزام مددجویان تحت حمایت به عتبات عالیات قدردانی کرد .


رحمان فاضلی مدیر حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به فلسفه وجودی کمیته امداد در حمایت از نیازمندان، گفت: کمیته امداد نهاد مقدسی است که به‌فرمان امام راحل(ره) برای رفع مشکلات نیازمندان و محرومان تأسیس شد و در زمینه رفع فقر رسالتی بالاتر از این نیست.

وی بابیان اینکه کمیته امداد با نهادینه کردن فرهنگ انفاق ، احسان و نیکوکاری و تعامل با سایر سازمان‌ها و ادارات سعی در محرومیت‌زدایی و رفع فقر از جامعه دارد، افزود: اداره حج و زیارت استان برای هرگونه همکاری با کمیته امداد درخصوص حمایت از ایتام و ساماندهی نذورات حجاج و زائرین عتبات عالیات و همچنین حضور نماینده این نهاد در جلسات توجیهی حجاج آمادگی دارد.

شایسته ذکر است در پایان این دیدار تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و اداره حج و زیارت این استان امضاء شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: