« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
پایگاه خبری آوای رودکوف:امروز و در سالروز شهادت محمد سهرابی ثانی از شهدای مقابله با گروهک تروریستی پژاک در کردستان مراسم یادبودی در گلزار شهدای روستای سرآسیاب لنده برگزارشد.

به گزارش خبرلنده، امروز و در سالروز شهادت ستواندوم پاسدار محمد سهرابی ثانی از شهدای مقابله با گروهک تروریستی پژاک در گلزار شهدای روستای سرآسیاب لنده با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزارشد.

در این مراسم علاوه بر غبارروبی و عطر افشانی ، امام جمعه موقت شهرستان لنده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لنده و فرمانده گردان 490حضرت ابوالفضل(ع) به همراه جمعی از بسیجیان با حضور در منزل این شهید والامقام با خانواده وی دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با همین مراسمات یادبود نشانه گر این است که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هنوز زنده است.

وی افزود: برگزاری یادواره های شهدا در شهر ها و روستاها برای زنده نگهداشتن این فرهنگ است که حقیقتاً سپاه و بسیج در این حوزه رسالت خود را به درستی انجام داده است.

امام جمعه موقت شهرستان لنده تصریح کرد: شهید سهرابی ثانی از جوانان شایسته این دیدار بود که برای دفاع از ارزش ها  و تامین امنیت فراگیر ایران اسلامی جان خویش را تقدیم این انقلاب کرده است.

گفتنی است ستواندوم پاسدار شهید محمد سهرابی ثانی در تاریخ 13شهریور1390 در مبارزه با گروه تروریستی پژاک در کردستان به خیل عظیم شهدا پیوست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: