« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد
مرحله اول جشن عاطفه‌ها امروز پنج‌شنبه پانزدهم شهریورماه در 327 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، هم‌زمان با آغاز جشن عاطفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن عاطفه‌ها از امروز پانزدهم شهریورماه در پایگاه‌های کمیته امداد و میدان‌ها شهرهای استان آغاز و فردا در مصلاهای نماز جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار به‌منظور کمک به نیازمندان به‌خصوص دانش آموزان بی‌بضاعت ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌های امسال با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" برگزارشده است، یادآور شد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها یازدهم مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود.

محبی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها را ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و به‌خصوص بین دانش آموزان اعلام و بیان کرد: 11 هزار و 75 دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد چشم‌به‌راه سخاوت مردم نیکوکار در این جشن هستند.

وی تأکید کرد: مردم خیر و نیکوکار علاوه بر حضور در پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد می‌توانند جهت سهولت انجام کار کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۱۵۸۵۳۵۲۰۰۱ بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۶۷۲۰  واریز و یا از طریق سامانه پیامکی #3*5*074*8877* جهت کمک به دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: