« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به قرارگرفتن در آستانه ماه محرم گفت: ماه محرم ماه امر به معروف و نهی از منکر است در این ما باید همه از سبک زندگی به خصوص جهاد و امربه معروف و نهی از منکر اباعبدالله الحسین(ع) درس عبرت بگیرند.

وی افزود: خدمت به مردم یکی از مهمترین وظایف مسئولان است که باید به درستی و همراه با برنامه ریزی صحیح و دقیق تبیین شود.

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: مسئولان طراز اول کشور باید خوب بدانند که فرصت خدمت به مردم را نباید از دست بدهند که اگر این فرصت ها استفاده نکنند خیانت محسوب می شود.

وی تاکیدکرد: ازجمله مشکلات اساسی مردم در این چندماه ضعف مدیریت مدیران دولت در داخل کشور است که هیچ گونه نگاهی به رفع مشکلات مردم ندارند و این درحالی است که دشمن با رصد این مشکلات فشارهای خود را مضاعف تر کرده است.

محمودی اصل گفت: امروز برای همه ما مشخص است که مسئله اقتصاد و معیشت مردم  مهمترین چالش در کشور می باشد ولی به خاطر بی برنامگی و ضعف مدیریت مسئولان این مشکلات دو چندان شده است.

خطیب جمعه لنده خاطر نشان کرد: در بازار آشفته یک گروه دشمنان خارجی و جریان ضدانقلاب و غرب گرا با ایجاد این باور که  انقلاب به بن بست رسیده است به دنبال فروپاشی انقلاب در دهه چهارم آن هستند که لازم است خوب بدانند که تنها راه مقابله با مشکلات توجه به اقتصاد مقاومتی و مباحث داخلی است.

وی گفت: تفکر انقلابی همراه با نگاه عالمانه و رهبری و ثروت بی اندازه کشور می تواند این کشور را از بن بست خارج کند.

امام جمعه شهرستان لنده گفت:گزارشات غیرواقعی هرگز مشکلی از کشور حل نخواهد کرد و اگر رویکرد ها تغییر کند و محور فعالیت ها سیاست اقتصادی مقاومتی باشد از این اوضاع عبور خواهیم کرد.

محمودی اصل تاکیدکرد: دولت هیچ گونه راهکار مناسبی ارائه نمی کند و علیه مفسیدن اقتصادی موضوع گیری می کنند و مجلس نیز کارنامه قابل قبولی ندارد.

خطیب جمعه لنده گفت:در سه روز گذشته طرح های مختلف مجلس به خصوص طرح شفاف سازی و تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی مخالفت می کنند و این در حالی است که دغدغه برخی نمایندگان مردم در مجلس حمله به سپاه و شورای نگهبان است.

وی تصریح کرد: افرادی که به اماکن راه پیدا می کنند به گونه صحبت می کنند که درد مردم را درک نمی کنند.

خطیب جمعه لنده گفت: مردم گله مندند چرا نباید این مشکلات به جایی ختم نمی شود چرا فرصت سوزی ها ادامه دارد و قدمی راسخ در جهت رفع مشکلات مردم برداشته نمی شود.

وی گفت: محاکمه دلالان بازار ارز در کنار برخی از پوست کلفتان بدهکاربانکی و رسیدگی صریح به پرونده دانه درشت ها از اقدامات قابل قبول دستگاه قضا است.

امام جمعه  لنده گفت: حل مشکلات ما در حالی است که باید از اروپایی ها باید قطع امید کرد و ممنوعت مذاکره با امریکا باید مد نظر قرارگیرد چرا که در شصت سال گذشته این ثابت شده است و در برجام به این تجربه نیز رسیدیم که ناجوانمردانه و با وجود بی عرضگی برخی ها تجربه شکست را در مذاکرات گرفتیم.

وی خاطر نشان کرد: آن کسانی که قصد اذیت مردم را دارند خوب بدانند که روسیاهی از آنان در تاریخ این مملکت ماندگار خواهد ماند و ملت خوب آنان را خواهند شناخت.

محمودی اصل گفت: دولت ملزم است که از فرصت های بیشمار استفاده کند و باید روزنه های فساد را بببند و دستگاه های نظارتی از همان اول جلوی این همه خیانت را بگیرند.

وی به فرصت کمک به دانش آموزان محروم در آستانه ماه مهر اشاره کرد وگفت: جشن عاطفه ها در پیش است و همه مردم باید در زمینه تامین هزینه پوشاک ولوازم التحریر دانش آموزان نیازمند با این وضعیت اقتصادی کمک کنند.

خطیب جمعه لنده در پایان نیز یاد و خاطره شهیدان مدنی، طالقانی و خیابانی از مبارزان و روحانیون مبارز انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

منبع/خبر لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: